تاریخ و ساعت پخش «جنگل آسفالت» با حضور نوید محمدزاده

تاریخ و ساعت پخش «جنگل آسفالت» با حضور نوید محمدزاده
درام اجتماعی «جنگل آسفالت» یکی از تازه‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی ست که نوروز ۱۴۰۳ پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

«جنگل آسفالت» سریالی است پس از مدت ها با بازی نوید محمدزاده در نوروز امسال پخش می شود. 

زمان پخش «جنگل آسفالت» با حضور نوید محمدزاده

سریال «جنگل آسفالت» یک درام ملتهب و جذاب است که به صورت اختصاصی از ۳ فروردین ۱۴۰۳ از نماوا پخش می‌شود.

نوید محمدزاده که این روز‌ها می‌توان به او لقب ستاره فیلم‌های قاچاق‌شده را داد پس از قورباغه و آکتور، سومین حضور او در سریالی در شبکه نمایش خانگی است که حتما مخاطبان زیادی را جلب خواهد کرد.

به غیر از نوید محمدزاده، ‌ فرشته حسینی هم در این سریال بازی می‌کند که در واقع دومین همکاری مشترک این زوج پس از سریال قورباغه هومن سیدی است. امیر جعفری، ریما رامین‌فر، مریلا زارعی و آزاده صمدی هم دیگر بازیگران «جنگل آسفالت» هستند.

زمان پخش «جنگل آسفالت» با حضور نوید محمدزاده

فیلمنامه «جنگل آسفالت» که توسط پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده نوشته شده، یک درام اجتماعی است.

پژمان تیمورتاش پیش از این در کارنامه خود ساخت فیلم سینمایی «مفت آباد» را دارد. همچنین او نویسنده کتاب‌های «قبل از مردن چشم هایت را ببند» و «تهران-۲۸» است. مهدی اسدزاده دیگر نویسنده سریال «جنگل آسفالت» هم تاکنون نگارش مجموعه داستا‌های «آیا بچه‌های خزانه رستگار می‌شوند؟»، «خون در رگ رویا نیست» و داستان بلند «قوچ» را در کارنامه خود داشته است.

این درام اجتماعی در باره هنگامه (دختری ۲۵ ساله) است که با بحرانی بزرگ روبه‌رو می‌شود. برادر کوچک‌تر او، دانیال، به دنبال نزاعی در گذشته در آستانه قصاص قرار دارد و هنگامه تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند مبلغ مورد نظر اولیا دم را فراهم کند و برادرش را نجات دهد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «توی جنگل یا باید جنگیدن بلد باشی یا فرار کردن. یا شکارچی هستی یا شکار. جنگل جای ترسیدن نیست.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون