(تصاویر) فرش ایرانی هم داخل پنت‌هاوس عجیب‌ تیلور سوئیفت هست!

(تصاویر) فرش ایرانی هم داخل پنت‌هاوس عجیب‌ تیلور سوئیفت هست!
پنت هاوس تیلور سویفت در نشویل یک اقامتگاه عجیب و غریب با الهام از آلیس در سرزمین عجایب است. این آپارتمان ۱۰۰۰ متر مربعی چیز‌های جالبی درون خودش جا داده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۹
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

زی‌سان: تیلور سوئیفت در آپارتمانی مسحورکننده ۲ میلیون دلاری زندگی می‌کند که به «سرزمین عجایب» خودش تبدیل شده است.

به گزارش زی‌سان و به نقل از سایت "themirror"، تیلور نه تنها در موسیقی، بلکه در طراحی داخلی نیز استعداد دارد. او پنت هاوس چندطبقه‌اش را به قیمت نزدیک به ۲ میلیون دلار در حالی‌که تنها ۲۰ سال داشت خرید.

پس از خرید این پنت هاوس، سوئیفت به سرعت شروع به تزیین و چیدمان جادویی آن، شبیه به ماجراجویی‌های آلیس در سرزمین عجایب کرد.

این خواننده برنده گرمی یک سال و نیم صرف تغییر خانه سه خوابه به مکان رویایی خود کرد تا خلاقیت خود را نشان داد و اکنون شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

این آپارتمان بزرگ دارای سقفی زیبا شبیه آسمان شب است، قفس بزرگی برای پرندگان دارد که می‌توانید در آن بایستید.

این آپارتمان برای کسانی مناسب است که عاشق سبک التقاطی هستند. به محض ورود، با کاغذ دیواری روشن و یک حوض ماهی درست در وسط اتاق پذیرایی مواجه می‌شوید!

(تصاویر) فرش ایرانی هم داخل پنت هاوس عجیب‌وغریب تیلور سوئیفت هست!

در ادامه، پس از عبور از راهروی پر از گل‌های کاغذی رنگارنگ، یک خرگوش علفزار غول پیکر را خواهید دید. بالای حوض سرپوشیده، یک پلکان مارپیچ ساخته شده از فلز به «قفس پرنده به اندازه انسان» منتهی می‌شود که توسط خود سوئیفت ایجاد شده است.

مخفیگاه دنج او با پتو و بالش پوشانده شده است و تیلور در مصاحبه‌ای با رولینگ استون در سال ۲۰۱۲ این نقطه از خانه‌اش را به عنوان «راحت‌ترین مکان در جهان» توصیف کرده است.

این فضای جادویی تصاویری از خانواده و دوستان تیلور روی دیوار‌ها دارد.

(تصاویر) فرش ایرانی هم داخل پنت هاوس عجیب‌وغریب تیلور سوئیفت هست!

سقف‌های طاق‌دار آپارتمان نیز با ستاره‌های کریستالی، لوستر‌ها و پرده‌های رنگارنگ، فضایی جادویی را ایجاد کرده‌اند. کف‌ها با فرش‌های رنگ و رو رفته ایرانی پوشانده شده‌اند و فضای خالی باقی نمی‌گذارند.

(تصاویر) فرش ایرانی هم داخل پنت هاوس عجیب‌وغریب تیلور سوئیفت هست!

اتاق خواب این ستاره پاپ مانند یک آسمان رویایی است که با تزئینات سفید و کرکی پر شده است. بالای تختش، آینه‌های قدیمی روی دیوار آویزان است و پرده‌های سفید و زیبای لایه‌ای پنجره‌ها را می‌پوشاند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون