رکورد سوپر بول به لطف تیلور سوئیفت؛ پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی آمریکا از زمان فرود انسان بر ماه!

رکورد سوپر بول به لطف تیلور سوئیفت؛ پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی آمریکا از زمان فرود انسان بر ماه!
مسابقه Super Bowl LVIII پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی آمریکا از زمان فرود انسان بر ماه شد.
کد خبر: ۶۹۱۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

سوپر بول پنجاه و هشتم در شبکه ماهواره‌ای سی‌بی‌اس و پلتفرم استریم پارامونت+ حدود ۱۲۳.۴ میلیون بیننده داشته و به پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی از زمان فرود «نیل آرمسترانگ» و «باز آلدرین» روی ماه در تاریخ ۲۰ ژوئیه ۱۹۶۹ و پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی غیر-خبری تاریخ آمریکا تبدیل شده است.

این آمار میانگین بینندگانی است که در هر زمان از پخش تلویزیونی سوپر بول دو شبکه سی‌بی‌اس و پارامونت+ را دیده‌اند. «نیلسن» گزارش داده است که مجموع بینندگان این رویداد ورزشی به ۲۰۲.۴ میلیون می‌رسد و نسبت به ۱۸۴ میلیون بیننده سال گذشته رشد داشته است.

تخمین زده شده پخش تلویزیونی فرود اولین انسان روی ماه به صورت میانگین ۱۵۰ میلیون بیننده است، اما در آن زمان فقط سه شبکه تلویزیونی در ایالات متحده وجود داشت.

آمار بینندگان سوپر بول البته با رویداد‌های ورزشی بین‌المللی فاصله بسیار زیادی دارد. جام جهانی کریکت سال ۲۰۱۱ در شبکه استار استپورتس هند ۳۴۰ میلیون بیننده داشت در حالی که پوشش «فستیوال بهار» در تلویزیون چین هر سال ۷۰۰ میلیون تا ۱.۱۷ میلیارد و جام جهانی فوتبال هر سال میلیارد‌ها بیننده دارد.

در شب برگزاری سوپر بول سلبریتی‌هایی، چون «آلیشا کیز» و «آشر» روی صحنه رفتند و ستارگانی، چون «تیلور سوییفت» و «بلیک لایولی» از کنار زمین سوژه دوربین‌ها شدند. این رقابت با پیروزی کانزاس سیتی چیفس بر تیم سانفرانسیسکو فورتی ناینرز به پایان رسید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون