دنیل قره‌باغی استاکلر کیست؛ ستاره جدید فوتبال ایران یا پدیده‌ای زودگذر! +تصاویر

دنیل قره‌باغی استاکلر کیست؛ ستاره جدید فوتبال ایران یا پدیده‌ای زودگذر! +تصاویر
اخیرا در رسانه‌های داخل ایران نام دنیل قره‌باغی استاکلر دو رگه ایرانی – دانمارکی بر سر زبان‌ها افتاده از او به عنوان یک بازیکن آینده‌دار یاد شده است. 
کد خبر: ۹۹۹۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

زی‌سان: اخیرا در رسانه‌های داخل ایران نام دنیل قره‌باغی استاکلر دو رگه ایرانی – دانمارکی بر سر زبان‌ها افتاده از او به عنوان یک بازیکن آینده‌دار یاد شده است. 

به‌گزارش «زی‌سان»، اخیرا بیان شده که این بازیکن با درخشش در تیم کرمونزه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. دنیل قره‌باغی استاکلر (Daniel Gharabaghi Stückler) متولد ۱۷ آوریل ۱۹۹۷ با هویتی ایرانی – دانمارکی است. 

دنیل با قد ۱۸۴ سانتیمتر در پست مهاجم بازی می‌کند. او از سال ۲۰۱۴ و در شرایطی که ۱۷ سال سن داشت، به تیم باشگاهی بروندیی پیوست. 

دنیل قره‌باغی استاکلر

در این مقطع ابتدایی، دنیل علاوه بر حضور در یکی از تیم‌های مطرح دانمارک یعنی بروندبی، در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف از زیر ۱۶ تا زیر ۱۹ سال دانمارک نیز به میدان رفت و گل‌های حساسی را هم برای این تیم‌ها به ثمر رساند.

استاکلر پدری ایرانی و مادری اتریشی دارد. او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۲ راهی کرمونزه شد و در حال حاضر در این باشگاه در تیم پایه مشغول بازی است. او موفق شده در تیم زیر ۱۹ ساله‌های کرمونزه در ۲۶ بازی ۱۵ گل به ثمر برساند و همین موضوع توجه بسیاری از باشگاه‌های ایتالیایی را به استعداد و مهارت قابل توجه این بازیکن در زمین جلب کرده است. 

دنیل قره‌باغی استاکلر ستاره جوان دانمارکی در گفتگو با Bold.dk درباره شرایطش اظهار داشت: «بودن در ایتالیا را دوست دارم، اما در ابتدا شرایط برایم سخت بود، چون مجبور بودم به سبک بازی در این کشور عادت کنم. خوشبختانه خیلی زود عادت کردم و فصل خیلی خوبی داشتم.

دنیل قره‌باغی استاکلر با اشاره به گل‌های زده و آمار خوبش گفت: «مربی از من راضی است، اما می‌داند که حضور در یک کشور جدید که هنوز زبانش را بلد نیستی و هیچکس را در آن نمی‌شناسی دشوار است. او فکر می‌کند که من خیلی خوب کار کرده‌ام و شایسته زدن گل‌های بیشتر هستم.»

دنیل قره‌باغی استاکلر

عملکرد خوب دنیل قره‌باغی استاکلر در کرمونزه باعث شد که مدیران این باشگاه به او اجازه حضور در تیم اول را بدهند و او در این باره اضافه کرد: پس از شروع سال نوی میلادی بود که چند بار در هفته با تیم اول تمرین کردم و سعی کردم پیشرفت کنم. 

توضیحات ارائه شده درباره دیوید قره‌باغی استاکلر به وضوح نشان می‌دهد که نه تنها سن‌اش برای پدیده شدن دیر است بلکه اساس او کیفیت بازی آن‌چنانی نیز ندارد. اوج تلاش او در حال حاضر تمرین کردن با تیم اول باشگاه است نه حتی تبدیل شدن به یک فوق ستاره.

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون