نتایج قطعی انتخابات مجلس شیراز؛ روح الله نجابت، نفر اول چقدر رای داشت؟ +میزان مشارکت

نتایج قطعی انتخابات مجلس شیراز؛ روح الله نجابت، نفر اول چقدر رای داشت؟ +میزان مشارکت
بر اساس آمار غیررسمی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان روح الله نجابت با کسب ۲۷/۱۱ درصد آرا و جعفر قادری با کسب ۲۰/۴۳ درصد آرا در مجلس دوازدهم ماندگار شدند. رئیس ستاد انتخابات استان فارس پیش از این گفته بود: کل واجدین شرایط برای حضور در انتخابات در استان فارس ۳ میلیون و ۷۱۰ هزارو ۸۲۲ نفر است
کد خبر: ۹۵۴۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷

فارس نوشت: بر اساس آمار غیررسمی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان روح الله نجابت با کسب ۲۷/۱۱ درصد آرا و جعفر قادری با کسب ۲۰/۴۳ درصد آرا در مجلس دوازدهم ماندگار شدند.
 
بر اساس اعلام منابع اگاه پس از شمارش و تجمیع آراء صندوق‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، روح‌الله نجابت با ۸۷ هزار و ۳۵۱ (۲۷/۱۱) درصد و جعفر قادری با ۵۹ هزار و ۶۲ رای (۲۰/۴۳) درصد آرا در بهارستان ماندگار شدند.
 
گفتنی است؛ رقابت برای انتخاب ۲ نماینده دیگر شیراز بین چهار نامزد علیرضا پاک فطرت، ابراهیم عزیزی، اسماعیل حسینی و رحمت‌الله مرزوقی به دور دوم کشیده شد.

ایلنا نیز نوشت: رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: کل واجدین شرایط برای حضور در انتخابات در استان فارس ۳ میلیون و ۷۱۰ هزارو ۸۲۲ نفر است که از این تعداد ۱۷۸ هزار و ۲۵۳ نفر رای اولی‌ها هستند، واجدین شرایط برای حضور در انتخابات از حوزه شیراز یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر و واجدین شرایط از حوزه زرقان ۳۶ هزار و ۱۹۲ نفر است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون