نتایج نهایی انتخابات مجلس در استان بوشهر + اسامی و درصد مشارکت

نتایج نهایی انتخابات مجلس در استان بوشهر + اسامی و درصد مشارکت
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: منتحب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و ۴ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
کد خبر: ۹۵۳۸
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: منتحب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و ۴ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

اکبر پورات در گفتگو با تسنیم، با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۱۱ اسفند مردم استان بوشهر همانند دیگر صحنه‌های انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت پرشور حماسه دیگری در دفاع از نظام و وفاداری به آرمان‌های نظام اسلامی ثبت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد: از همه مردم غیرتمند و همیشه در صحنه استان بوشهر که عزتمندانه و قدرتمندانه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و نشان دادند که در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند قدردانی می‌شود.

وی اضافه کرد: از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعم از اعضای ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، بازرسی، نظارت، ستاد پیشگیری از تخلفات، فرمانداران، بخشداران و در راس آنها از استاندار بوشهر تقدیر و تشکر می‌شود.

انتخابات مجلس در استان بوشهر

پورات با تقدیر از دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، فراجا، بسیج، سپاه پاسداران، و اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای استان بوشهر گفت: مجموعه‌های اصحاب رسانه در پوشش مطلوب خبری قبل، حین و بعد از انتخابات اطلاع‌رسانی قابل توجهی داشته‌اند که خدمات آنها درخور تحسین است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به آمار رسمی حوزه‌های مختلف انتخابیه استان بوشهر اضافه کرد: حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی جمع آرای مأخوذه ۱۰۲ هزار و ۹۳۲ رأی بود که از این میزان ۸۵ هزار و ۲۹۶ رأی صحیح بود و در این حوزه انتخابیه جعفر پورکبگانی با ۲۳ هزار و ۳ رأی به‌عنوان منتخب مردم انتخاب شد.

پورات بیان کرد: در حوزه انتخابیه دشتستان جمع آرای مأخوذه ۸۴ هزار و ۳۶ رأی و آرای صحیح این حوزه ۷۶ هزار و ۵۲ رأی بود که ابراهیم رضایی با ۴۳ هزار و ۶۲۹ رأی منتخب مردم شهرستان دشتستان انتخاب شد.

وی با اشاره به حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان خاطرنشان کرد: جمع آرای مأخوذه در این حوزه انتخابیه ۷۸ هزار و ۹۱۴ رأی و آرای صحیح ۷۳ هزار و ۸۵۸ رأی ثبت شد و غلامحسین زارعی با ۲۰ هزار و ۲۵۷ رأی به‌عنوان منتخب مردم دشتی و تنگستان انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر حوزه انتخابیه دیر، کنگان، عسلویه و جم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این حوزه انتخابیه آرای مأخوذه ۹۶ هزار و ۵۶۶ و آرای صحیح ۸۳ هزار و ۳۴۲ رأی که موسی احمدی با ۱۹ هزار و ۱۶۵ رأی به‌عنوان منتخب مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر انتخاب شد.

پورات جمع آرای مأخوذه در مجلس خبرگان رهبری را ۳۶۰ هزار و ۶۳۸ رأی که آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با ۲۵۴ هزار و ۱۷۶ رأی به‌عنوان منتخب مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون