نتایج نهایی انتخابات مجلس در شهرستان‌های استان تهران +جزئیات از ورامین تا فیروزکوه

نتایج نهایی انتخابات مجلس در شهرستان‌های استان تهران +جزئیات از ورامین تا فیروزکوه
نتایج انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد.
کد خبر: ۹۵۳۷
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

امید احمدی، با بیان اینکه مشارکت در حوزه انتخابیه بهارستان و رباط‌کریم نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است، اظهار داشت: کل آرای انتخابات مجلس دوازدهم در دو شهرستان بهارستان و رباط‌کریم و شهر پرند ۱۸۶ هزار ۶۶۰ رأی بوده است.

وی با اشاره به مشارکت ۳۵ درصدی مردم رباط‌کریم و بهارستان در انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری، افزود: حسن قشقاوی با بیش از ۴۴ هزار رای از کل آرا ماخوذه به مجلس دوازدهم راه پیدا کرد.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت در شهرستان رباط‌کریم ۵۱ درصد و در شهرستان بهارستان ۲۹ درصد بوده است که مجموع دو شهرستان در مشارکت مردم در انتخابات ۳۵ درصد بوده است.

مهدی زمانی افشار منتخب مردم حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا شد

محسن اسلامی با اشاره به نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهدی زمانی افشار با ۳۰ هزار ۴۶۳ رای به عنوان منتخب مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی مشخص و راهی بهارستان شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در ادامه گفت: جمع آمار ماخوذه صحیح این حوزه انتخابیه را ۱۲۴ هزار و ۵۵۳ رأی است.

شاهرخ رامین با کسب ۱۷ هزار و ۸۱۲ رأی منتخب مردم دماوند و فیروزکوه شد

رضا طاهرخانی ضمن قدردانی از حضور باشکوه و حماسی آحاد مختلف مردم این دو شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار داشت: روز گذشته ۳۷ نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در ۱۶۸ شعبه اخذ رأی با یکدیگر رقابت کردند.

وی افزود: پس از پایان شمارش آرای شعب، "شاهرخ رامین" با کسب ۱۷ هزار و ۸۱۲ رأی به‌عنوان منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه انتخاب شد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: به‌زودی آرای کل نامزد‌های حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه اعلام خواهد شد.

حسین حق وردی منتخب حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد شد

علیرضا فاتحی‌نژاد رئیس حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد با اشاره به نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد اظهار داشت: حسین حق وردی با ۵۶ هزار و ۵۲۹ رأی و کسب ۲۶.۱۳ درصد آرا توانست به مجلس دوازدهم راه پیدا کند.

وی افزود: محمدرضا گروسی با ۵۴ هزار و ۳۶۴ رای کسب ۲۵.۴ درصد آرا، احمد ربیع زاده با ۳۷ هزار و ۲۹ و کسب ۱۷.۱۱ درصد آرا و حسن اکبری با ۵ هزار و ۲۹۰ و کسب ۲.۴۴ درصد آرا در رتبه دوم تا چهارم از حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان شهریار تعداد رأی صحیح ماخوذه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس را ۲۷۰ هزار و ۵۰۳ رای عنوان کرد و گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۱ اسفند در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد برگزار شد.

فاتحی نژاد با بیان اینکه ۹۹ کاندید در شهرستان شهریار برای مجلس دوازدهم به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: ۲۹۴ شعبه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان شهریار دایر شده بود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون