نتایج انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در استان زنجان + جزئیات

نتایج انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در استان زنجان + جزئیات
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جعفری با کسب ۱۹۳ هزار و ۷۲۲ رای و ۶۵.۸۸ درصد آرا توانست از استان زنجان به مجلس خبرگان رهبری راه یابند. 
کد خبر: ۹۳۳۳
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

ابوالفضل رفیعی امروز (شنبه ۱۲ اسفندماه) در ستاد انتخابات استان زنجان در نشست خبری، اظهار کرد: اظهار کرد: همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل نوری دیگر کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با ۱۰۰ هزار ۳۴۴ رای و کسب ۳۴.۱۲ درصد آرا نفر دوم شد و از ورود به مجلس خبرگان بازماند.

وی به آخرین نتایج شمارش آرا ماخوذه در حوزه‌های انتخابیه استان نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه منصور علیمردانی با ۲۳ هزار و ۸۶۴ رای و کسب ۳۱ درصد آرا به عنوان منتخب مردم شناخته شد. سیدجمال طاهری نیز با ۲۰ هزار و ۴۵۷ رای در رده دوم قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه ماه‌نشان و ایجرود نیز تکلیف آرا مشخص شد و سید جمال موسوی با ۲۰ هزار و ۸۲۱ رای و کسب ۵۲.۳۲ درصد مجموع ارا به‌عنوان منتخب مردم منطقه شناخته شد و نفر دوم امیر نظری با ۱۱ هزار ۹۴۴ رای و ۳۰ درصد آرا نفر دوم شد.

رفیعی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه خدابنده هیچ‌کدام از کاندیدا‌ها واجد رای برای راه‌یابی به مجلس نشدند، گفت: دو نفر از کاندیدا‌ها بالاترین رای را کسب کردند و وارد مرحله دوم شدند که سعید رفیعی ۱۶ و ۹۴۹ رای و کسب ۱۸.۲۶ درصد آرا و احمد بیگدلی با ۱۴ هزار و ۴۵۵ رای و ۱۵.۵۸ درصد آرا به مرحله دوم راه یافتند.

وی یادآور شد: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم هنوز تعدادی از صندوق‌ها نهایی نشده است ولی تا این لحظه مصطفی طاهری با کسب ۴۴ هزار و ۹۲۶ رای و کسب ۲۷.۲۵ درصد آرا به عنوان منتخب به مجلس راه یافتند و نفر دوم، چون موفق به کسب آرا لازم نشدند دو نفر وارد مرحله دوم شد که نبی‌اله محمدی ۲۶ هزار و ۷۸ رای و ۱۵.۸۲ و محمد اسماعیلی با ۱۸ هزار و ۳۸۰ رای به مرحله دوم راه یافتند.

رفیعی خاطرنشان کرد: همه نتایج جزیی نیز سایر کاندیدا‌ها توسط فرمانداری‌ها در قالب آگهی منتشر خواهد شد. دور دوم نیز یک ماه بعد از تایید نتایج برگزار خواهد شد.

منبع ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: