صالح اسکندری کیست و درباره انتخابات چه گفت؟

صالح اسکندری کیست و درباره انتخابات چه گفت؟
صالح اسکندری: شور انتخاباتی موجود قهر کنندگان با صندوق رأی را رسوا کرد
کد خبر: ۹۲۷۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

صالح اسکندری گفت: الحمدلله شور مشارکتی که دیده می‌شود، ضد انقلاب و آن دسته از اصلاح طلبانی که با صندوق قهر کرده بودند را رسوا کرد؛ زیرا آن‌ها تصور می‌کردند که مردم بخاطر آن‌ها مشارکت می‌کنند.

به گزارش فارس، صالح اسکندری، عضو فهرست امناء صبح امروز در نشست خبری اعضای این فهرست در مجلس خبرگزاری فارس، گفت: مشارکت انواع مختلفی دارد، مشارکت در حوزه اقتصاد، فرهنگ، زیست محیط؛ اما قابل ثبت ترین نوع مشارکت، مشارکت سیاسی، آن هم مشارکت در انتخابات است.

وی تصریح کرد: مشارکت سیاسی، تنها مربوط به دوران انتخابات نمی‌شود و امری مستمر است.  کسانی که انتخاب می‌شوند، از فردای انتخابات باید تلاش کنند که مشارکت سیاسی مردم، تداوم پیدا کند.

این عضو فهرست امناء افزود: یکی از عواملی که موجب تداوم مشارکت سیاسی مردم می‌شود، شفافیت است.

اسکندری با اشاره وجود دغدغه نسبت به مشارکت در برخی از شهرهای بزرگ، گفت:علت آن این است که نامزدها، مشارکت سیاسی را مقطعی و مربوط به دوران انتخابات می‌دانستند. مشارکت سیاسی، یک پروژه نیست‌؛ یک فرآیند است. باید بصورت فرآیندی به مشارکت نگاه شود.

وی تاکید کرد: الحمدلله شور مشارکتی که دیده می‌شود، ضد انقلاب و آن دسته از اصلاح طلبانی که با صندوق قهر کرده بودند را رسوا کرد؛ زیرا آن‌ها تصور می‌کردند که مردم، بخاطر آن‌ها مشارکت می‌کنند.

اسکندری توضیح داد: من تصور می‌کنم که مشارکت در این انتخابات، اگر بیشتر از دورهٔ قبل نباشد، کمتر نخواهد بود. مردم ما در دوران جنگ هشت ساله، زیر بمباران دشمن در انتخابات مشارکت کردند؛ امروز نیز زیر بمباران مجازی دشمن، در انتخابات مشارکت خواهند کرد. آن اصلاح طلبانی که انتخابات را تحریم کردند، گویا مردم ما را به خوبی نشناخته‌اند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون