یک تغییر بزرگ و رونمایی از بازیکن جدید؛ ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن برای بازی امروز

یک تغییر بزرگ و رونمایی از بازیکن جدید؛ ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن برای بازی امروز
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) امروز به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.
کد خبر: ۸۹۳۳
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

زی‌سان: تیم پرسپولیس در چارچوب بازی‌های هفته ۱۸ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ میهمان ذوب آهن خواهد بود.

با جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی از جمع قرمزها و خالی شدن لیست این تیم، باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکنان خارجی خود یعنی عبدالکریم حسن و اوستون اورنوف را ثبت کرد و می‌تواند از این بازیکنان در بازی با ذوب‌آهن استفاده کند. همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی نیز به دلیل مصدومیت همچنان غایب هستند.

اوسمار ویرا با توجه به محرومیت علیرضا بیرانوند در این بازی حساس سنگربان ملی‌پوش خود را در اختیار ندارد. از همین رو امیررضا رفیعی در این دیدار حساس مسئولیت حفاظت از دروازه سرخ‌پوشان را بر عهده دارد. گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی قرار خواهند گرفت و علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست قرار دارد.

مسعود ریگی در این دیدار در پست ۶ توپ خواهد زد و سروش رفیعی نیز طراح حملات پرسپولیس خواهد بود. سعید صادقی و مهدی ترابی نیز همچون بازی‌های گذشته دو بال راست و چپ پرسپولیس در این دیدار حساس هستند. امید عالیشاه جلوی این بازیکنان قرار دارد و به عنوان بازیکن آزاد در ترکیب سرخ‌پوشان قرار دارد. عیسی آل‌کثیر نیز که با گلزنی به ترکیب پرسپولیس بازگشته در این بازی در نوک خط حمله قرار دارد.

یک تغییر بزرگ و رونمایی از بازیکن جدید؛ ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن برای بازی امروز

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

واکنش اوسمار به غیبت علیرضا بیرانوند در ترکیب پرسپولیس 

اوسمار ویه را در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: از اینکه در اصفهان حضور داریم، خوشحالم. بازی همانند دیدار‌های دیگر برای ما سخت خواهد بود.

او ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است و شاکله اصلی خود در ابتدای فصل را حفظ کرده است. سرمربی این تیم شناخت خوبی از بازیکنانش دارد، می‌دانم بازی نزدیک و رقابتی خواهیم داشت و امیدوارم از فرصت‌ها استفاده کنیم تا برنده بازی باشیم.

ویه را تصریح کرد: بازی مهمی برای پرسپولیس است و ۳ امتیاز برای هر ۲ تیم مهم است و برای رسیدن به ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم تا کارمان را راحت‌تر ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد فعالیت نقل و انتقالات این باشگاه گفت: ۴ بازیکن خود را از دست دادیم و چند بازیکن جدید به خدمت گرفتیم. باشگاه خواستار جدایی سرلک و عمری نبود و شهاب زاهدی هم خودش علاقه داشت تا فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه دهد. از نبیل باهویی هم بابت زحماتی که در تیم کشید، تشکر می‌کنم. طبق سال‌های اخیر در نقل و انتقالات کند بودیم و نتوانستیم بازیکنان مد نظر را بگیریم.

او در خصوص غیبت علیرضا بیرانوند گفت: نبود بیرانوند در این بازی حس خواهد شد، در این هفته همه بازیکنان و کادر به وی روحیه دادند، همیشه شانس‌های بزرگ وقتی روی می‌آورند که در شرایط سخت هستیم.

او در پایان گفت: همه بازیکنان جدید بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات ثبت شدند و آماده بازی هستند؛ برخی بازیکنان جوان کنار ما نیستند، مصدوم نداریم و فقط بیرانوند محروم است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: