زندگی با این ستاره هالیوود «یک جهنم تمام‌عیار» است

زندگی با این ستاره هالیوود «یک جهنم تمام‌عیار» است
رسانه‌ها فاش کردند پَکس فرزند خوانده ویتنامی برد پیت و آنجلینا جولی در روز پدر سال 2020 پدرش را فردی وحشتناک توصیف کرد که فرزندانش از دیدن او به خود می‌لرزند.
کد خبر: ۸۸۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

زی‌سان: «پَکس جولی- پیت» پسرخوانده ۱۹ ساله «برد پیت و آنجلینا جولی»، سه سال پیش پدرش را «فردی وحشتناک و نفرت‌انگیز» توصیف کرد که باعث می‌شود چهار فرزند کوچک‌ترش «از ترس بلرزند».

به گزارش زی‌سان و به نقل از دیلی میل، «پکس» زمانی که ۱۶ ساله بود، در روز پدر سال ۲۰۲۰ پست بسیار بازنشر شده برد پیت را در استوری اکانت خصوصی اینستاگرام خصوصی خود منتشر کرد و مدعی شد که زندگی با ستاره هالیوود «جهنم دائمی» است.
اکنون، از آنجایی که محتوای این پست سه ساله عمومی شده، منابع نزدیک به پیت ادعا کردند که این مرد ۵۹ ساله «به خاطر آوردن آن را به شدت مأیوس‌کننده می‌دانند» می‌داند. یک منبع به سان گفت: «بسیار ناامید کننده است که می‌بینیم «برد» به عنوان نوعی «آدم بد» ترسیم می‌شود، در حالی که از واقعیت دور است. این منبع افزود که پیت برای هر یک از فرزندانش «احترام زیادی» قائل است. 

 

پکس جولی پیت در کنار مادرش آنجلینا جولی


آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۷ پَکس را از یک یتیم‌خانه در هوشی مین سیتی ویتنام به فرزندی پذیرفت. او سه ساله بود و در نوزادی توسط مادر بیولوژیکی‌اش که معتاد به هروئین بود، رها شده بود. پیت، همسر وقت آنجلینا جولی، سال بعد او را رسما به فرزندی پذیرفت. زمانی که پیت و جولی ۴۸ ساله در سال ۲۰۱۶ تنها دو سال پس از ازدواجشان در یک مراسم خصوصی در فرانسه از هم جدا شدند، در این میان گزارش‌هایی مبنی بر درگیری بین پسر بزرگ‌شان مدوکس و برد پیت، در داخل یک جت شخصی منتشر شد و بچه‌ها در آن زمان نزد مادرشان ماندند. اکنون مشخص شده که رابطه بین پکس و پیت با این افشاگری نیز بد بوده و باعث غوغایی در شبکه‌های اجتماعی شده است. 

 

پکس و آنجلینا جولی با لباس قهوه‌ای


پکس در پست ژوئن ۲۰۲۰ نوشت: «تو زندگی نزدیکترین افراد به من را به یک جهنم دائمی تبدیل کردی». او افزود: «تو ممکنه به خودت و به تمام دنیا هر چی می‌خوای بگی، اما حقیقت روزی آشکار خواهد شد. سپس «پکس» با کنایه اضافه می‌کند: «پس روز پدر مبارک، به تو این انسان افتضاح». 
پکس نگفته که آیا رویداد خاصی وجود داشته که او را برانگیخته یا اینکه این تنش به صورت تدریجی ایجاد شده است. پکس در پست خود پدر خوانده‌اش را «یک فاکینگ‌مَن در کلاس جهانی» خواند و افزود: «تو بار‌ها و بار‌ها ثابت کردی که فردی وحشتناک و نفرت‌انگیز هستی. تو نسبت به چهار فرزند کوچک‌ات که در حضورت از ترس به خود می‌لرزند، توجه یا همدلی نداری. تو هرگز نمی‌فهمی چه آسیبی به خانواده من وارد کردی، زیرا نمی‌تونی این کار و انجام ندی». 

 

عکس دسته جمعی آنجلینا جولی به همراه بچه‌هایش بدون حضور برد پیت

 

اگرچه پکس سومین فردی بود - بعد از برادرش مدوکس و خواهرش زاهارا - که جولی به فرزندی پذیرفت، اما او یک سال از زاهارا بزرگتر است. چهار فرزند کوچک‌تر که به گفته وی پیت باعث به خود لرزیدن آن‌ها شده، زاهارا، که اکنون ۱۸ ساله است و سه فرزند بیولوژیکی آن‌ها یعنی، شیلو ۱۷ ساله، و دوقلو‌های ۱۵ ساله ناکس و ویوین هستند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: