آخرین قیمت رمزارز‌ها در ۲۴ ساعت گذشته

آخرین قیمت رمزارز‌ها در ۲۴ ساعت گذشته
قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته افت اندک ۱.۷۵ درصدی را تجربه کرد و به ۳۶ هزار و ۳۴۳ دلار رسید.
کد خبر: ۸۷۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

زی‌سان: ارز‌های دیجیتال در یک روز گذشته نوسان اندکی تجربه کرده به طوری که بیت‌کوین با با افت ۱.۷۵ درصدی به ۳۶ هزار و ۳۴۳ دلار رسیده است. 

به گزارش زی‌سان، قیمت ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته کم‌نوسان بود به طوری که هر بیت‌کوین که محبوب‌ترین رمز ارز بازار کریپتو به شمار می‌رود در ۲۴ ساعت گذشته و تا این لحظه افت ۶۳۵ دلاری معادل ۱.۷۵ درصدی را تجربه کرده است. با این تغییرات قیمت بیت‌کوین به ۳۶ هزار و ۳۴۳ دلار رسید که معادل ریالی آن ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان است. همچنین ارزش بازار مبحوب‌ترین ارز دیجیتال جهان به ۷۱۲ میلیارد دلار رسیده است. 

اتریوم که دومین رمز ارز محبوب بعد از بیت‌کوین به شمار می‌رود در یک روز گذشته تا این لحظه با افت بسیار ناچیزی نسبت به روز گذشته به ۱۹۸۲ دلار معادل ۱۰۰ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسیده است. ارزش بازار اتریوم اکنون به ۲۴۰ میلیارد دلار رسده است. 

سایر رمزارز‌ها نیز روند کم‌نوسانی را پشت سر گذاشته‌اند. هر بایننس کوین که رمز ارز اختصاصی صرافی بایننس است، اکنون با افت نزدیک به ۲.۵ درصدی به ۲۳۳ دلار معادل ۱۲ میلیون تومان رسیده است. هر ریپل رمز ارز جنجالی سال‌های اخیر به ۶۰ سنت معادل ۳۰ هزار تومان رسیده است. ارزش بازار ریپل اکنون ۳۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود. سولانا با افت بیش از ۱ درصدی به ۵۴ دلار و کاردانو بدون تغییر نسبت به ۲۴ ساعت گذشته به ۳۶ سنت کاهش یافته است.

tags # رمزارز
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: