قیمت رمزارز‌های محبوب امروز ۵ آذر ۱۴۰۲

قیمت رمزارز‌های محبوب امروز ۵ آذر ۱۴۰۲
قیمت بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز نسبت به یک روز گذشته تغییرات چندانی نداشته و در همان محدوده قیمت‌های دیروز نوسان کردند.
کد خبر: ۱۰۱۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

زی‌سان: قیمت رمزارز‌های محبوب بازار کریپتو امروز تغییرات چندانی تجربه نکرده و تقریبا حوالی قیمت‌های ۲۴ ساعت گذشته نوسان داشته است.  

به گزارش زی‌سان، قیمت هر بیت‌کوین در یک روز گذشته و تا لحظه تنظیم این خبر  کاهش ۰/۱۵ درصدی داشته و اکنون به ۳۷ هزار و ۷۵۹ دلار رسیده است. با این تغییرات ارزش بازار بیت‌کوین به ۷۳۸ میلیارد دلار رسیده است. اتریوم دومین رمز ارز محبوب بازار افت بسیار ناچیزی داشته و به ۲۰۸۱ دلار رسیده است. ارزش بازار اتریوم اکنون به حدود ۲۵۰ میلیارد دلار است.  


سایر ارز‌های دیجیتال نیز تغییرات چندانی نداشته‌اند. قیمت هر بایننس کوین اکنون ۲۳۳ دلار است و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته رشد ۱۲/۰ درصدی داشته است. همچنین هر ریپل اکنون ۶۲ سنت است و ارزش بازار این رمز ارز پس از جنجال‌های دو سه سال اخیر به ۳۳ میلیارد دلار رسیده است. قیمت هر سولانا در بازار ۵۸ دلار است و هر کاردانو اکنون به ۳۹ سنت رسیده و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته افت ۰/۳۴ درصدی را تجربه کرده است.   ارزش هر ترون نیز اکنون ۱۰ سنت است و کل ارزش بازار این رمزارز اکنون به آستانه ۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون