چه زمانی ورزش کنیم؟ صبح، عصر یا شب؟

چه زمانی ورزش کنیم؟ صبح، عصر یا شب؟
آیا زمان تمرین بدنی طی شبانه‌روز هم مهم است؟ شبکه خبری «سی‌بی‌اس نیوز» در گزارشی به بررسی تاثیر زمان انجام این تمرین‌ها پرداخته است.
کد خبر: ۸۴۳۵
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

زی‌سان: از اهمیت و تاثیر تمرین‌های بدنی و ورزش در بهبود سلامت جسم و روان بسیار شنیده‌ایم، اما آیا زمان تمرین بدنی طی شبانه‌روز هم مهم است؟ شبکه خبری «سی‌بی‌اس نیوز» در گزارشی به بررسی تاثیر زمان انجام این تمرین‌ها پرداخته است.

به گزارش عصر ایران، کارشناسان سلامت در پاسخ به پرسشی درباره زمان تمرین بدنی می‌گویند: زمان تمرین به هدف‌هایتان بستگی دارد. اما هر تمرین بدنی، فارغ از اینکه چه زمانی از شبانه‌روز باشد، بهتر از ورزش نکردن است.

دکتر «سو دکوتیس»، پزشک متخصص کاهش وزن، اخیرا به بی‌بی‌سی گفته است: من به مراجعانم می‌گویم هر زمان که می‌توانند تمرین کنند. اگر برایتان راحت‌تر است که صبح به باشگاه بروید، حتما همین کار را بکنید. اگر تا عصر نمی‌توانید به باشگاه بروید، همان عصر بروید.

«مائورو مایتا»، کارشناس سلامت در این باره می‌گوید وقتی صحبت از ورزش و تمرین بدنی در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز می‌شود، تفاوت‌هایی را باید در نظر گرفت.

مایتا می‌گوید: تمرین بدنی صبح می‌تواند به افزایش سوخت‌وساز (متابولیسم) و میزان انرژی موجود در طول روز کمک کند و برای داشتن روال ثابت روزانه عالی است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون