قهوه لاته با طعم خوک محصول جدید استارباکس!

قهوه لاته با طعم خوک محصول جدید استارباکس!
استارباکس به مناسبت سال نو قمری، یک «لاته گوشت خوک پخته» را در فروشگاه‌های خود در سراسر چین عرضه کرده است.
کد خبر: ۷۹۸۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

زی‌سان: فکر می‌کنید گوشت خوک پخته شده با قهوه چه طعمی داشته باشد؟

به گزارش زی‌سان و به نقل از سی‌ان‌ان، استارباکس (SBUX) با نوشیدنی جدیدی که به مناسبت سال نو قمری در چین عرضه شد، روی این ترکیب غیرمعمول شرط بندی کرده است. این برند معتقد است قهوه جدید طعمی «جالب» دارد.

این نوشیدنی ترکیبی از سس خوک با اسپرسو و شیر بخارپز، سس گوشت خوک اضافی و گوشت سینه خوک برای تزیین است.

بر اساس اپلیکیشن استارباکس، این نوشیدنی ۶۸ یوان (۹.۴۵ دلار) قیمت دارد.

استارباکس گفته که این نوشیدنی «آداب و رسوم سنتی سال نو را در قهوه می‌آورد» و «طعم‌های شور و شیرین غیرمنتظره‌ای» ایجاد می‌کند. لاته در فروشگاه‌های استارباکس در سراسر کشور موجود است.

به گزارش زی‌سان، سال نو قمری یکی از بزرگترین تعطیلات سالانه در آسیا است. مردم در سرتاسر چین در این دوره برای جشن گرفتن با خانواده خود به خانه بامی‌گردند. داده‌های دولتی نشان می‌دهد که در فصل سفر امسال در مجموع ۴۷۴ میلیون سفر در داخل سرزمین اصلی چین انجام شده است.

در حالی که غذا‌هایی که در جشن‌های سال نو سرو می‌شود بسته به منطقه متفاوت است، گوشت خوک پخته شده در همه‌جا وجود دارد. «دانگپو رو» غذایی چینی و محبوب برای سال نو است که از گوشت خوک پخته شده، شکر سنگی، سس سویا، شراب زرد و سایر چاشنی‌ها درست می‌شود.

بر اساس گزارشی که در ماه دسامبر منتشر شد، چین بزرگترین بازار کافی‌شاپ برند در جهان است که سال گذشته از ایالات متحده پیشی گرفت.

استارباکس در سال ۲۰۲۳، ۷۸۵ شعبه در این کشور افتتاح کرد. چین مدت‌هاست که یکی از مهم‌ترین محرک‌های رشد استارباکس بوده و به عنوان دومین بازار بزرگ آن در سراسر جهان و بازار برتر خارج از کشور عمل می‌کند.

tags # قهوه ، چین
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون