پشت پرده دعوای نکونام با خبرگزاری ایسنا

پشت پرده دعوای نکونام با خبرگزاری ایسنا
این روزها جواد کونام و خبرگزاری ایسنا وارد یک مجادله رسانه‌ای بزرگ و بی سابقه شده‌اند.
کد خبر: ۷۵۰۵
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

جنگ نکونام با خطیر کم نبود، حالا دعوای با سرمربی آبی‌های پایتخت با خبرگزاری ایسنا نیز جنجالی شده است. این‌که یک خبرگزاری رسمی وارد دعوا با سرمربی یک تیم باشگاهی فوتبال شود، یک اتفاق نادر است که البته داستان جذابی برای خود دارد. 

به گزارش «زی‌سان» جواد نکونام دوشنبه شب هفته گذشته (۲۳ بهمن) ادعایی تکراری چند وقت اخیر خود را درباره لغو اردوی نیم فصل به دبی مطرح کرد. او دلیل لغو اردو را در اختیار داشتن تنها ۱۳ بازیکن در تمرینات ابراز کرده بود. این ادعا موجب شد که صحت و سقم حضور ۱۳ بازیکن در اردوی استقلال از سوی رسانه‌ها مورد توجه قرار بگیرد. 

یک روز بعد از ادعای نکونام خبرگزاری ایسنا در مطلبی تحت عنوان «آیا ادعای نکونام برای لغو اردوی امارات صحت دارد؟» مدعی شد که بر خلاف اظهارات نکونام باشگاه استقلال با ۲۶ بازیکن در حال تمرین کردن است. حتی این خبرگزاری پا را فراتر گذاشت اسامی بازیکنان حاضر در تمرین را نیز منتشر کرد. 

ادعای نکونام و تکذیبیه خبرگزاری ایسنا، به کنفرانس خبری بعد از بازی استقلال با صنعت نفت در ۲۷ بهمن نیز کشیده شد. در روزی که استقلال با نتیجه یک بر صفر برنده شده بود، خطاب به خبرنگار ایسنا گفت: «برای چه دروغ می‌گویید؟ به مردم دروغ نگویید!» همین پاسخ نکونام موجب شد که تک و پاتک ایسنا و سرمربی استقلال ادامه داشته باشد. 

ایسنا در واکنش به حرف‌ها نکونام خطاب به خبرنگاران خود، در مطلبی شدیداللحن به او حمله کرد. او را فاقد اخلاق حرفه‌ای و معیار‌های لازم برای اسطوره شدن خطاب کرد. حتی ایسنا با ارجاع به جمله نکونام مبنی بر این که اگر ۲۶ بازیکن‌تان را نام ببریم، خداحافظی می‌کند؟، سند رو کرده و خواستار خداحافظی او نیز شده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: