این زن ۱۷ بارداری تقلبی داشت تا ۱۲۰ هزار دلار به جیب بزند!

این زن ۱۷ بارداری تقلبی داشت تا ۱۲۰ هزار دلار به جیب بزند!
یک زن ایتالیایی متهم به جعل کردن ۱۷ بارداری، ۱۲ سقط جنین طبیعی و ۵ زایمان کاذب در ۲۴ سال گذشته، برای دریافت ۱۱۰۰۰۰ یورو (۱۲۰۰۰۰ دلار) مزایای زایمان است.
کد خبر: ۷۳۸۲
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

زی‌سان: باربارا آیوله ۵۰ ساله در ۲۴ سال گذشته حاملگی‌های غیرمعمولی داشته است که منجر به سال‌ها مرخصی زایمان و کسب ثروتی اندک از مزایای دولتی شد.

به گزارش زی‌سان، طبق اسناد ثبت شده توسط این زن، او ۱۷ بار بارداری را پشت سر گذاشته است که متاسفانه ۱۲ مورد از آن‌ها به پایان نرسیدند.

گفته می‌شود که پنج مورد دیگر منجر به تولد نوزادان سالمی نیز شدند، فقط هیچ سابقه‌ای از ثبتِ نام آن‌ها وجود ندارد و هیچ کس هرگز آن‌ها را ندیده است.

باربارا ظاهراً کوچکترین فرزند خود را در دسامبر سال گذشته به دنیا آورد، اما اکنون مقامات ادعا می‌کنند که او در اواخر بارداری تحت نظر بوده است و آن‌ها مدرکی دارند که نشان می‌دهد او هرگز باردار نبوده است.

مقامات همچنین او را متهم می‌کنند که تمام ۱۷ بارداری اعلام‌شده توسط او، برای دریافت بیش از ۱۱۰۰۰۰ یورو مزایا و مرخصی از کار، جعل کرده است.

پرونده باربارا آیوله اخیراً به تیتر اخبار ملی در ایتالیا تبدیل شد که دلیل خوبی هم دارد. داستان او آن‌قدر غیرقابل‌باور است که اکثر فیلمسازان آن را بیش‌از‌حد انتظار تصور می‌کنند!

این زن ۱۷ بارداری تقلبی داشت تا ۱۲۰ هزار دلار به جیب بزند!

دادستان‌ها ادعا می‌کنند که کلاهبرداری مفصل او در دو دهه گذشته شامل گواهی تولد دزدیده شده از کلینیک رم و سایر اسناد جعلی و امضای پزشکان، بالش‌هایی برای تقلید از برآمدگی نوزاد و پیاده روی تمرین شده برای باردار شدن ظاهر می‌شود.

باربارا آیوئل برای اعلام تمام بارداری‌هایش، گواهی‌های پزشکی دزدیده شده را با امضای جعلی ثبت کرد و توانست حدود ۱۲۰۰۰۰ دلار مزایای زایمان و همچنین سال‌ها مرخصی زایمان از کارفرمایان مختلف دریافت کند.

با توجه به اینکه او از سال ۲۰۰۰ این کار را انجام می‌داد، به شکلی باورنکردنی هیچ کس به چیزی مشکوک نشد، اما شانس او در سال گذشته به پایان رسید، زمانی که پلیس کار شروع به نظارت بر آخرین بارداری باربارا کرد، او را مورد تعقیب قرار داد و شواهدی را جمع‌آوری کرد که نشان دادند او واقعاً باردار نیست. این شروع تحقیقات در مورد بارداری‌های قبلی او بود.

دیوید پیزیناتو، شریک ۵۵ ساله باربارا، در بازجویی اعتراف کرد: «من به خوبی می‌دانستم که شریک زندگی من باردار نیست.» او به عنوان یک شریک جرم متهم است.

به گزارش زی‌سان، این زن ۵۰ ساله برای اجتناب از حضور در نزد بازرسان برای بازجویی، دو گواهی پزشکی -این بار واقعی- ارائه کرد که نشان دهنده وضعیت بد پزشکی او بود. با این حال، او به دلیل کلاهبرداری مالی و کلاهبرداری هویتی، از جمله اتهامات دیگر، باید به زندان برود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون