زن ۷۱ ساله خواست شوهرش را به دلیل عشق ۶۰ سال پیش بکشد!

زن ۷۱ ساله خواست شوهرش را به دلیل عشق ۶۰ سال پیش بکشد!
یک زن ۷۱ ساله فلوریدا متهم به تلاش برای کشتن شوهر ۶۵ ساله خود به دلیل کارت پستالی است که از زنی در ترکیه دریافت کرده بود که شش دهه پیش با او قرار ملاقات گذاشته بود.
کد خبر: ۶۵۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

زی‌سان: خیلی‌ها می‌گویند ما با بزرگتر شدن عاقل‌تر و فهمیده‌تر می‌شویم، اما ظاهراً حسادت هرگز پیر نمی‌شود.

برتا یالتر ۷۱ ساله از ساحل شمالی میامی با اتهام تلاش برای قتل و حمله به یک فرد ۶۵ ساله مواجه است.

به گزارش زی‌سان و بر اساس گزارش دستگیری، یالتر پس از اینکه دریافت زنی در ترکیه که شوهرش حدود ۶۰ سال پیش با او قرار گذاشته بود برای این مرد کارت پستال ارسال کرده، سعی کرد شوهر سالخورده خود را با بالش خفه کند.

این حمله باعث شد که مرد مسنِ ضعیف با کبودی‌ها و پارگی‌های باز روی هر دو بازو و ناحیه شکم و همچنین آثار گزش خونریزی آسیب ببیند.

به گفته برخی منابع، برتا پس از اعتراف همسرش به اینکه به کارت پستال یک رابطه قدیمی پاسخ داده، ناراحت شد، اما این واکنش خشونت آمیز او را توجیه نمی‌کند.

زن ۷۱ ساله خواست شوهرش را به دلیل عشق ۶۰ سال پیش بکشد!

وکیل این زن به خبرنگاران گفت که این زوج مسن با هم درگیر شدند که عواقب آن تاسف بار بود، اما افزود که اتهام تلاش برای قتل این پیرمرد درست نیست.

از سوی دیگر، یک وکیل ایالتی توضیح داد که تلاش برای خفه کردن بالش در واقع تلاش برای قتل بوده است.

شوهر برتا یالتر در حال حاضر در حال بهبودی از حمله ناشی از حسادت همسر خود است و در واقع سعی دارد زنش را از زندان بیرون بیاورد.

علیرغم اظهارات اصلی، او اکنون خفه شدن با بالش را انکار کرد و مدعی شد که «خوب» است. 
مشخص نیست که آیا برتا هنوز در زندان است یا نه، اما حتی زمانی که آزاد می‌شود، طبق حکم دادگاه باید از شوهر «بسیار شکننده» خود دور بماند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون