کاربران به کدامیک نمره بهتری دادند؛ S۲۴ یا آیفون ۱۵؟

کاربران به کدامیک نمره بهتری دادند؛ S۲۴ یا آیفون ۱۵؟
نظرات مشتریان نشان می‌دهد که ۹۱ درصد کاربران به مدل پایه گلکسی S۲۴ پنج ستاره داده‌اند.
کد خبر: ۷۱۲۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

زی‌سان: سامسونگ برای اولین‌بار توانسته است با سری جدید گلکسی S۲۴ خود، از نظر رضایت مشتری امتیاز بالاتری نسبت به سری آیفون جدید کسب کند. بررسی‌های مشتریان نشان می‌دهد که ۹۱ درصد به مدل پایه گلکسی S۲۴ پنج ستاره داده‌اند. گلکسی S۲۴ پلاس نیز از ۸۴ درصد مشتریان، پنج ستاره دریافت کرد؛ این رقم برای گلکسی S۲۴ اولترا ۸۸ درصد است.

براساس تجزیه‌وتحلیل سایت PerfectRec، تعداد نظرات مشتریان آیفون ۱۵ که به این گوشی امتیاز پنج ستاره داده‌اند ۷۶ درصد و به گلکسی S۲۴ حدود ۹۱ درصد بوده است. این رقم برای آیفون ۱۵ پلاس ۷۷ درصد در مقابل گلکسی S۲۴ پلاس با ۸۴ درصد بود. آیفون ۱۵ پرو مکس در ۷۴ درصد نظرات مشتریان پنج ستاره دریافت کرد، این رقم برای گلکسی S۲۴ اولترا ۸۸ درصد بوده است.

S۲۴ یا آیفون ۱۵؟

مقایسه نظرات مشتریان گوشی‌های جدید گلکسی S۲۴ و آیفون ۱۵

با آنکه سری گلکسی S۲۴ سامسونگ امتیاز‌های خوبی دریافت کرده است، اما سری‌های قدیمی‌تر این شرکت چنین رضایتی را دریافت نکرده بودند. به عنوان مثال، تنها ۶۸ درصد از بررسی‌های گلکسی S۲۰ به این گوشی پنج ستاره داده‌اند. ۷۲ درصد از بررسی‌های گلکسی S۲۰ اولترا نیز دارای امتیاز پنج ستاره بودند.

به‌مرور سامسونگ در جلب رضایت مشتری عملکرد بهتری داشت؛ این شرکت سال گذشته میلادی شاهد جهش خوبی دراین‌باره بود. ۷۵ درصد از بررسی‌های گلکسی S۲۳ به این گوشی پنج ستاره دادند؛ این رقم برای گلکسی S۲۳ اولترا ۸۲ درصد بود. همچنین این رقم برای گلکسی S۲۴ با ۱۶ درصد افزایش به ۹۱ درصد و در گلکسی S۲۴ اولترا به ۸۸ درصد رسید.

البته براساس تجزیه‌وتحلیل‌ها، نمی‌توان رضایت مشتری این دو برند را به سادگی مقایسه کرد. این احتمال وجود دارد که میزان رضایت مشتری‌ها در طول زمان تغییر کند. از آنجایی که سری آیفون ۱۵ نسبت به سری‌های قبلی خود چندان نوآوری خاصی نداشت و البته عرضه قابلیت‌های متنوع در سری گلکسی S۲۴ مانند هوش مصنوعی اختصاصی، توجه کاربران بیشتر به سمت گوشی‌های جدید سامسونگ جلب شده است.

منبع: دیجیاتو

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون