«سفر بزرگ تهی» مارگو رابی

«سفر بزرگ تهی» مارگو رابی
مارگو رابی خشنود از موفقیت میلیارد دلاری «باربی»، قرارداد بازی در یک فیلم تازه سینمایی را امضا کرد.
کد خبر: ۶۹۵۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

مارگو رابی قرارداد بازی در یک فیلم تازه سینمایی را امضا کرد. این فیلم با نام «یک سفر بزرگ تهی زیبا» جلوی دوربین می‌رود. کوگونادای رنگین پوست کارگردانی این فیلم را به عهده دارد. فیلمنامه کار تازه رابی را ست ریز نوشته است.

شرکت مستقل فیلمسازی امپراتیو تهیه‌کننده «یک سفر بزرگ تهی زیبا» است و آن را با هزینه‌ای ۳۵ میلیون دلاری تولید می‌کند. فعلا اطلاعی از خط اصلی داستان فیلم نیست و سازندگانش قصد افشای آن را برای رسانه‌ها و علاقه‌مندان ندارند. با این حال، گفته شده کلید فیلمبرداری فیلم تا چند هفته دیگر در لوکیشن‌های کالیفرنیا زده خواهد شد.

نزدیکان به فیلم می‌گویند داستان آن افسانه‌ای امروزی در ارتباط با برخورد دو بیگانه با یکدیگر است که منجر به سفری باورنکردنی می‌شود. این سفر قرار است پیوند دهنده این دو غریبه نامتجانس باشد. اطلاعی از رقم دستمزد رابی در این فیلم نیست. این در شرایطی است که تحلیل‌گران اقتصادی سینما قبل از این گفته بودند او برای هر فیلم تازه‌اش قرار است نزدیک ۳۰ میلیون دلار دستمزد بگیرد.

نقش مقابل رابی را در «یک سفر بزرگ تهی زیبا» کالین فارل ایرلندی تبار بازی می‌کند. حضور این دو در نقش‌های اصلی فیلم این گمانه زنی را تقویت می‌کند که تماشاگران با یک محصول غیرمتعارف سروکار خواهند داشت و جنبه‌های تجاری آن کم خواهد بود. حضور شرکت فیلمسازی امراتیو به عنوان تهیه‌کننده فیلم هم این گمانه‌زنی را تقویت می‌کند. این شرکت فیلمسازی از تولید کنندگان «قاتلان ماه کامل» مارتین اسکورسیزی است که نامزد دریافت ۱۰ جایزه اسکار شده است. درام غیرمتعارف «مثلث اندوه» از دیگر تولیدات این شرکت فیلمسازی است.

مارگو رابی طی چند ماه گذشته از چهره‌های جنجالی دنیای سینما بوده است. عدم نامزد شدن او در رقابت‌های مراسم اسکار برای «باربی»، چیزی بود که سروصدای بسیار زیادی به پا کرد. «باربی» با فروش جهانی یک میلیارد و ۴۴۶ میلیون دلاری خود، لقب پرفروش‌ترین فیلم سینمایی سال ۲۰۲۳ را از آن خود کرد. ۶۳۶ میلیون دلار از این رقم، اختصاص به سینما‌های آمریکای شمالی دارد.

منبع: خبرگزاری صبا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون