وسوسه اروپا؛ اکرم عفیف پس از قهرمانی چه گفت؟

وسوسه اروپا؛ اکرم عفیف پس از قهرمانی چه گفت؟
اکرم عفیف پس از هت تریک در پیروزی قطر در فینال جام ملت‌های آسیا مقابل اردن، گفت که می‌خواهد دوباره در اروپا بازی کند، اما گرفتن این تصمیم تنها با او نیست. 
کد خبر: ۶۶۵۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

زی‌سان: عفیف در بازی با اردن در ضربات پنالتی هت تریک کرد. او این تورنمنت را رویایی به پایان رساند. این بازیکن ۲۷ ساله مهمترین بازیکن و کلید حل مشکلات عنابی‌ها بود.

به گزارش زی‌سان و به نقل از "espn" اکرم عفیف با زدن ۸ گل به کفش طلای این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا رسید. او همچنین با این هشت گل و سه پاس گلی که در این تورنمت داد به راحتی عنوان بهترین بازیکن مسابقات را از آن خود کرد.

اگرچه عفیف قبلاً سابقه حضور در باشگاه‌های اسپانیا و بلژیک را داشته است، اما از سال ۲۰۱۸ به لیگ ستارگان قطر پیوست.و حالا دوباره زمزمه‌های بازگشت او به لیگ‌های اروپایی شنیده می‌شود؛ چرا که با توانمندی برجسته‌اش خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان آسیا در سطح داخلی و بین المللی معرفی کرده است.

او پس از پایان فینال گفت: «انتقال به اروپا چیزی است که همه بازیکنان می‌خواهند، اما این تصمیمی است که باید با ملاحظات زیادی اتخاذ شود. این من به تنهایی نیستم که تصمیم می‌گیرد. همسرم نیز باید با من تصمیم بگیرد، ترک باشگاه و کشور آسان نیست.»

او ادامه داد: «این سرنوشت است؛ و پاسخ به این سوال که می‌خواهم به اروپا بروم، پاسخ سختی است، می‌توانم بگویم که دوست دارم بروم. اما چیزی که می‌دانم این است که ما دو بار پشت سر هم جام ملت‌های آسیا را بردیم، خوشحالیم و تا جام ملت‌های آسیای بعدی از این برد، لذت خواهیم برد.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون