با این ترفند یک تمیزکننده سوپرجادویی برای توالت بسازید! + ویدئو

با این ترفند یک تمیزکننده سوپرجادویی برای توالت بسازید! + ویدئو
با ترکیب دو ماده کوکاکولا و خمیردندان که هر دو دارای قدرت تمیزکنندگی عالی هستند می‌توان برای همیشه معضل تمیز کردن کاسه توالت و مخزن آب دستشویی را حل کرد.
کد خبر: ۵۹۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

 

 

زی‌سان: تمیز کردن کاسه توالت یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد منزل است و یافتن راهکار‌های سریع و ساده می‌تواند تا حدود زیادی کار را راحت کند.

به گزارش زی‌سان، ترکیبی تنها با دو ماده وجود دارد که می‌تواند برای همیشه معضل تمیز کردن کاسه توالت یا مخزن آب توالت را رفع کند. برای اینکه بدانید این ترکیب چیست مراحل زیر را دنبال کنید: 

اول حدود ۱۰۰ میلی لیتر کوکاکولا داخل ظرف خالی بریزید. کوکاکولا حاوی فسفریک اسید است که یک تمیزکننده عالی به شمار می‌رود و می‌تواند خیلی از مواد را داخل خود حل کند. بعد از آن مقداری خمیردندان داخل کوکا بریزید. خمیردندان هم دارای قدرت تمیزکنندگی عالیست. بعد از ریختن خمیردندان دو ماده را به طور کامل باهم مخلوط کنید تا یک ترکیب عالی درست شود. 

پس از اینکه محلول آماده شد آن را در قالب یخ می‌ریزیم و روی آن را با پلاستیک می‌پوشانیم تا سرریز نکند (دقیقه ۱ ویدئو را ببینید). سپس محلول را داخل یخچال می‌گذاریم تا کاملا یخ بزند و به شکل جامد در بیاید. بعد از اینکه محلول یخ زد آن را از داخل یخچال بیرون می‌کشیم.

به گزارش زی‌سان، سپس یکی از قالب‌ها را شب داخل کاسه توالت می‌ریزیم و اگر خواستیم می‌توانیم صبح هم دو عدد از این قالب‌ها را داخل مخزن آب بریزیم. خواهیم دید که کاسه توالت کاملا تمیز و براق شده است. به همین سادگی و با این ترفند ساده و جالب برای همیشه معضل تمیزکردن کاسه دستشویی را حل و فصل کنید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون