(ویدئو) این دسر خوشمزه و هیجان‌انگیز را بدون فر تهیه کنید

(ویدئو) این دسر خوشمزه و هیجان‌انگیز را بدون فر تهیه کنید
فیلم زیر تصاویری از مراحل درست کردن یک دسر هیجان‌انگیز را نشان می‌دهد که فقط با ترکیب ساده تخم مرغ و موز به دست می‌آید و در عرض چند دقیقه آماده می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
 
زی‌سان: ابتدا چند عدد موز را به صورت عمودی دو نیم می‌کنیم. از طرف دیگر در یک ماهیتابه با ترکیب کره و شکر قهوه‌ای با شعله متوسط یک کارامل خوشرنگ تهیه می‌کنیم و موز‌ها را داخل کارامل می‌گذاریم تا قشنگ با شعله پایین سرخ شوند.
 
یک ظرف دیگر تهیه می‌کنیم. یک عدد تخم مرغ و ۵۰ گرم شکر سفید را قشنگ ترکیب می‌کنیم. سپس دوباره ۵۰ میلی‌لیتر روغن، ۱۰۰ میلی‌لیتر شیر و ۸ گرم شکر را اضافه می‌کنیم و دوباره ترکیب را هم می‌زنیم. 
 
یک ظرف عمیق دیگر به شکل ویدئوی بالا تهیه می‌کنیم. ۱۳۰ گرم آرد، ۲۰ گرم پودر کاکائو، ۸ گرم بیکینگ پودر را با هم به شکل بالا مخلوط می‌کنیم و آرام آرام به ترکیب قبلی اضافه می‌کنیم و ترکیب را دوباره هم می‌زنیم. یک مایع خمیرمانند تهیه می‌شود. سپس همین مایع را روی موز‌ها می‌ریزیم و اجاق گاز را روشن می‌کنیم. درب ماهیتابه را می‌بندیم و اجازه می‌دهیم بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بپزد. کیک موزی خوشرنگ کاملا آماده است و سپس می‌توانیم آن را برگردانیم و میل کنیم. نکته مهم این است که درست کردن این دسر خوشمزه نیاز به فر ندارد و با یک اجاق کاملا ساده قابل تهیه است.
tags # دسر
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون