آیا ستاره لیورپول همراه کلوپ از این تیم می‌رود؟

آیا ستاره لیورپول همراه کلوپ از این تیم می‌رود؟
رفتن یورگن کلوپ از لیورپول احتمالا باعث شود برخی دیگر از ستاره‌های این تیم نیز در پایان فصل تیم را ترک کنند و تردیدهایی را نسبت به دوران پساکلوپ و واکنش باشگاه به این اتفاق داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۲۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

زی‌سان: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در سخنانی عجیب و در حالی که هیچ کس انتظارش را نداشت چند روز پیش اعلام کرد که پایان این فصل از لیورپول جدا خواهد شد.

به گزارش زی‌سان، این خبر کل دنیای فوتبال را تکان داد و کارشناسان بسیاری از جمله پیشکسوتان لیورپول درباره دوران پساکلوپ صحبت کردند. حتی بازیکنان نیز بعد از بازی نوریچ سیتی در جام حذفی انگلیس که با پیروزی شیرین قرمز‌ها همراه بود درباره تصمیم سرمربی کلوپ اظهار نظر کردند. حال این سؤال مطرح می‌شود که آیا ستاره‌های این تیم نیز همراه کلوپ خواهند رفت؟ یا اینکه نه آن‌ها نیز بخشی از دوران پساکلوپ خواهند بود. 

«ویرجیل فندایک» کاپیتان لیورپول و یکی از ستون‌های اصلی تیم کنونی کلوپ در این باره اظهار نظر کرده است. «پل جویس» خبرنگاری که اخبار باشگاه لیورپول را پوشش می‌دهد نوشت: «فندایک گفته است نمی‌داند آیا او بخشی از دوران پسا کلوپ خواهد بود یا نه و بسیار کنجکاو است که بداند باشگاه چگونه تلاش می‌کند تا [پس از این وضعیت]رو به جلو حرکت کند». این سخنان البته نشان تردید و دودلی کاپیتان لیورپول دارد که معلوم نیست باشگاه لیورپول می‌تواند وی را حفظ کند یا نه.. 

ستاره دیگر لیورپول محمد صلاح است که احتمال دارد همراه کلوپ از لیورپول برود. وی ابتدای فصل پیشنهادات سنگینی از باشگاه‌های عربستانی داشت و برخی از خبرنگاران عربی نیز توافق وی با الاتحاد عرستان را تمام شده می‌دانستند، اما صلاح با وجود پییشنهادات هنگفت ترجیح داد در لیورپول بماند و در سطح اول فوتبال اروپا کریر خودش را ادامه دهد. حال با رفتن یورگن کلوپ هنوز معلوم نیست که تصمیم این ستاره مصری چه خواهد بود؟ و اینکه آیا سال آینده صلاح در یکی از تیم‌های عربستانی توپ خواهد زد یا همچنان به رکوردشکنی خود در باشگاه لیورپول ادامه خواهد داد. 

برخی دیگر از ستاره‌های لیورپول نیز در آستانه تمدید قرارداد قرار دارند و مدیران باشگاه احتمالا کار بسیار دشواری در حفظ برخی بازیکنان از جمله آلیسون بکر، دیوگو ژوتا و ... خواهند داشت.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون