عمر خربین مصدوم شد

خبر مهم در آستانه دیدار ایران و سوریه

خبر مهم در آستانه دیدار ایران و سوریه
خربین تاکنون تنوانسته به تیم ملی ایران گل بزند، اما او ۵ بار دروازه علیرضا بیرانوند در پرسپولیس و یک بار دروازه استقلال خوزستان را در لیگ قهرمانان آسیا، باز کرده است.
کد خبر: ۵۰۵۸
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

زی‌سان: «عمر خربین مصدوم شد!»، این بیانیه فدراسیون فوتبال سوریه از مصدومیت مهاجم و ستاره تیم ملی این کشور قبل از دیدار چهارشنبه با شاگردان قلعه‌نویی در مسابقات جام ملت‌های آسیا است.

عمر خربین ستاره سوری در سال ۲۰۱۷ با عملکردی درخشان در ترکیب الهلال عربستان موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال قاره کهن را کسب کند و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال سوریه به شمار می‌آید.

بر اساس گزارش فدراسیون فوتبال سوریه، خربین قرار است امروز (شنبه) تست‌های پزشکی دهند تا نوع مصدومیت و مدت دوری اش از میادین مشخص شود.

با وجود تقابل‌های متعدد ایران و سوریه، خربین تاکنون نتوانسته به تیم ملی ایران گل بزند، اما او ۵ بار دروازه علیرضا بیرانوند در پرسپولیس و یک بار دروازه استقلال خوزستان را در لیگ قهرمانان آسیا، باز کرده است.

خربین، مرد سال آسیا ۲۰۱۷ درباره تقابل سوریه و ایران گفته که بازی بسیار سختی مقابل تیم ملی ایران دارند، چون همیشه این تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا به شمار می‌آید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون