آنتونی هاپکینز در عربستان چه می‌کند؟

آنتونی هاپکینز در عربستان چه می‌کند؟
آنتونی هاپکینز، بازیگر برنده دو جایزه اسکار، شب گذشته در مراسم «جوی اوردز» (Joy Awards) ۲۰۲۴ که در شهر ریاض عربستان برگزار شد حضور یافت و جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد.
کد خبر: ۴۶۵۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

زی‌سان: ستاره فیلم‌های «سکوت بره ها»، «بقایای روز» و فیلم «پدر»، که او را مسن‌ترین برنده اسکار بهترین بازیگر مرد در سال ۲۰۲۱ کرد در منطقه بولیفارد ریاض همراه با تشویق ایستاده ستارگان جهان عرب و بین‌المللی به صحنه رفت.

به گزارش زی‌سان، وی در بخش پایانی سخنان خود پیامی ویژه درباره صلح داد، زیرا درگیری‌ها در سراسر منطقه در حال گسترش است. جنگ اسرائیل و غزه در میانه چهارمین ماه خود قرار دارد و درگیری در سودان و یمن نیز ادامه دارد.

هاپکینز در حالی سخنرانی کرد که حضار در این مراسم به مدت چند دقیقه او را ایستاده تشویق کردند به طوری که سخنان بعدی او نامفهوم شد. وی گفت: «صلح هنوز هم می‌تواند در زمانه ما حاکم شود». 

آنتونی هاپکینز

هاپکینز که برای دریافت جایزه اسکار خود در سال ۲۰۲۱ به آمریکا سفر نکرده بود، از سفر خود نهایت استفاده را کرد و با سلمان خان بازیگر هندی نیز عکس گرفت. وی همچنین در همان سال سخنرانی حضور خود در مراسم بفتا را انجام نداد.

هاپکینز در سخنرانی خود گفت: «ای کاش می‌توانستم به زبان شما صحبت کنم، اما باید [انگلیسی صحبت کنم].

«می خواهم از همه تشکر کنم. این اولین سفر من به عربستان سعودی است. همسرم و خانواده ام اینجا هستند. ما از سخاوت شما، لطف شما و کشور باشکوه شما غرق در مسرت شدیم. من می‌خواهم دوباره به اینجا برگردم». 

«در این مقطع از زندگی‌ام، فقط خوشحالم که صبح از خواب بیدار می‌شوم و می‌فهمم که هنوز هستم. اما اهدای این جایزه افتخاری مضاعف است. با کلمات نمی‌توانم احساسم را بیان کنم. واقعاً قدردانی می‌کنم و من دوست دارم اینجا باشم». 

هاپکینز قرار است در سریال «ماه شورشی» «زک اسنایدر» ظاهر شود که در ماه آوریل در شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. اسنایدر نیز برای دریافت جایزه افتخاری در این مراسم حضور داشت.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون