چگونه از بانک تجارت وام ۲۰۰ میلیونی دریافت کنیم؟ + مبلغ اقساط

چگونه از بانک تجارت وام ۲۰۰ میلیونی دریافت کنیم؟ + مبلغ اقساط
مشتریان بانک تجارت که مایل به دریافت وام هستند، امکان درخواست برای طرح «پویا» این مجموعه را دارند. سقف این وام ۲۰۰ میلیون تومان بوده و نرخ سود آن نیز به ۲۳ درصد می‌رسد.
کد خبر: ۴۵۹۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

افرادی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک تجارت هستند، باید حساب کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند یا یکی از این دو حساب را افتتاح کنند. البته افتتاح حساب کافی نیست و باید حداقل بین سه تا ۹ ماه میانگین حساب مورد نظر ایجاد شود. افرادی که مایل به گرفتن این تسهیلات هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته و ضامن رسمی نیز ارائه دهند. سود این تسهیلات ۲۳ درصد اعلام شده و مدت زمان بازپرداخت آن با توجه به شرایط و انتخاب مشتری ۱۲ یا ۲۴ یا ۳۶ ماه خواهد بود.

به گزارش «زی‌سان» به نقل از رده، با در نظر گرفتن سقف تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط تقریبا ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد رسید و جمع رقم وام و سود آن نیز ۲۸۰ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود.

بانک تجارت یکی از بانک‌های فعال کشور است که از ترکیب ۱۱ بانک ایران و انگلیس، ایران و ژاپن، ایران و هلند، ایران و خاورمیانه، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار در سال ۱۳۵۸ شکل گرفت. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات مربوط به سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و همچنین خدمات ارزی را ارائه می‌دهد.

tags # وام
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون