راز یک جنایت عجیب در شهرک شاهد اندیشه!

راز یک جنایت عجیب در شهرک شاهد اندیشه!
تیم جنایی پلیس آگاهی با حضور در محل دریافتند، مقتول در شهرک شاهد اندیشه با ضربه‌های چاقو مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده است
کد خبر: ۳۸۶۱۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

۲۵ شهریور امسال ماموران پلیس در جریان مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های شهریار در غرب استان تهران قرار گرفتند. مرد جوان تصور نمی‌کرد اعتراضش به زن جوان به خاطر صحبت طولانی با تلفن همراه در تاکسی جانش را بگیرد. 

اعتراض دختر جوان و مادرش به این رفتار و دخالت مردی در پارک، باعث رقم خوردن این جنایت شد. ۲۵ شهریور امسال ماموران پلیس در جریان مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های شهریار در غرب استان تهران قرار گرفتند. 

تیم جنایی پلیس آگاهی با حضور در محل دریافتند، این مرد در شهرک شاهد اندیشه با ضربه‌های چاقو مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده است. ماموران راهی محل قتل شده، اما هیچ سرنخی از عامل یا عاملان قتل وجود نداشت. آنها به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداخته که در بررسی دوربین‌های اطراف مشخص شد، چهار سرنشین یک خودروی پراید با مقتول درگیر شدند. 

کیفیت دوربین پایین بود و چهره متهمان و پلاک خودروی‌شان مشخص نبود. با اقدام‌های پلیسی، کارآگاهان سرانجام رد چهار پسر جوان که اهل یکی از محله‌های شهریار بودند به دست آمد. در ادامه مشخص شد یکی از متهمان پراید دارد. او شناسایی و دستگیر شد. متهم در اعترافات خود اظهار کرد که با همدستی سه دوستش این قتل را مرتکب شده است. 

فضل‌الله سواری‌پور، رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره گفت: «این پرونده بدون سرنخ و با تحقیقات علمی کارآگاهان کشف و با دستگیری چهار متهم مشخص شد دو نفر از آنها سابقه‌دار هستند. سه متهم با چاقو و قمه به مقتول ضربه زده بودند که با مشخص شدن ضربه کشنده، عامل قتل هم شناسایی شده است.» 

او گفت: «آن‌طور که متهمان اعتراف کرده و تحقیقات نشان می‌دهد، ماجرا از درگیری دختر و مادری با مقتول آغاز شده بود. دختر جوان سوار خودروی مسافربری بوده و مدام با تلفن همراه در ماشین صحبت کرده بود. همین باعث اعتراض مقتول به دختر جوان شد. پس از رسیدن به مقصد این دختر همراه مادرش سراغ این فرد آمده و به خاطر اعتراضی که کرده بود با او درگیری لفظی پیدا کردند. یکی از متهمان با دیدن این صحنه خودش را وارد دعوا کرده و بی‌دلیل مقتول را کتک زده است. چند دقیقه بعد هم با سه نفر دیگر از دوستانش دوباره به آن محل بازگشته و این‌بار با چاقو مرد جوان را کشته است.» 

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: «یکی از دلایل وقوع قتل‌های خیابانی، ناتوانی افراد در کنترل خشم است که باعث وقوع درگیری می‌شود. حال در این وضعیت همراه داشتن سلاح سرد یا گرم، فرد را به سمت جنایت سوق می‌دهد.»

منبع: اعتماد

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: