ماجرای پرونده قتل جنجالی نگهبان در ساختمان نیمه‌کاره

ماجرای پرونده قتل جنجالی نگهبان در ساختمان نیمه‌کاره
مردی که در جریان درگیری با همکارش در ساختمان نیمه کاره او را کشته بود، در دادگاه منکر قتل شد.
کد خبر: ۳۸۴۹۸
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

مردی که در جریان درگیری با همکارش در ساختمان نیمه کاره او را کشته بود، در دادگاه منکر قتل شد.

تحقیقات در این پرونده از اواخر خرداد سال گذشته و با وقوع درگیری دسته‌جمعی در ساختمانی نیمه‌ساز در محله هفت چنار تهران آغاز شد. در این درگیری یکی از کارگران به نام فضل کشته شد. در تحقیقات مشخص شد، یکی از کارگران به نام بهرام که آرماتور بند است، پسر۱۰ساله اش را به ساختمان آورده بود، اما نگهبان از ورود پسرش جلوگیری کرده که همین باعث درگیری بهرام و نگهبان شده است.

در ادامه دیگر کارگران هم وارد دعوا شدند و فضل بر اثر اصابت جسم سخت به سرش کشته شد. شاهدان در ابتدا مردی به نام اکبر را به‌عنوان قاتل معرفی کردند، اما او منکر ضربه زدن به مقتول شد. تحقیقات بعدی نشان داد، بهرام عامل قتل بوده و قصد داشته با کمک شاهدان دروغی از قصاص رها شود.

پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. پرونده در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد. در این جلسه پدر مقتول از طرف خودش و نوه اش درخواست قصاص قاتل را مطرح کرد.

سپس بهرام در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: پسرم برای من از خانه غذا می‌آورد، اما نگهبان اجازه نمی‌داد وارد ساختمان شود. این موضوع باعث درگیری من و نگهبان شد. آخرین بار وقتی پسرم آمد، نگهبان جلویش را گرفت. به او اعتراض کردم و درگیری دوباره آغاز شد. این بار کارگران دو دسته شدند و به جان هم افتادند. من ضربه‌ای به فضل نزدم و نمی‌دانم چه کسی به سر او ضربه زد. بی‌گناه هستم و قاتل نیستم. قضات دادگاه پس از رسیدگی به این پرونده برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: حادثه ۲۴

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: