فرمانده سابق سپاه: اسرائیل بعد از عملیات وعده صادق ۱ ایران، چند موشک به پایگاه اصفهان زد

فرمانده سابق سپاه: اسرائیل بعد از عملیات وعده صادق ۱ ایران، چند موشک به پایگاه اصفهان زد
سردار محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه در مراسم بزرگداشت شهید عباس نیلفروشان، اظهار کرد: اسرائیل اصلا دستش به ایران نمی‌رسد. او [اسرائیل]باید با هواپیما‌های پیشرفته‌ای که امریکا به آنها داده و اجازه از برخی کشور‌ها برای استفاده از آسمان آنها به ایران ضربه بزند، مانند غلطی که بعد از وعده صاق ۱ انجام داد و چند موشک به پایگاه اصفهان زد.
کد خبر: ۳۸۱۷۵
|
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸

سردار محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه در مراسم بزرگداشت شهید عباس نیلفروشان، اظهار کرد: اسرائیل بعد از عملیات وعده صادق ۱ ایران، چند موشک به پایگاه اصفهان زد.
 
او گفت: اسرائیل چه غلطی می‌تواند بکند؟ می‌گویند بعد از حزب الله، سراغ ایران می‌آید. این چه حرفی است؟ لبنان همسایه اسرائیل است. لبنان اصلا پدافند هوایی ندارد، این مقاومت و ایستادگی مختص یک گروه خاصی از مردم لبنان به نام حزب الله است؛ ممکن است هماهنگی‌های لازم با همه وجود نداشته باشد و اختلاف نظر داشته باشند. اسرائیل اصلا دستش به ایران نمی‌رسد.
 
سردار جعفری در ادامه بیان کرد: او [اسرائیل]باید با هواپیما‌های پیشرفته‌ای که امریکا به آنها داده و اجازه از برخی کشور‌ها برای استفاده از آسمان آنها به ایران ضربه بزند، مانند غلطی که بعد از وعده صاق ۱ انجام داد و چند موشک به پایگاه اصفهان زد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: