(عکس) تصاویر جدید از آخرین نبرد شهید یحیی السنوار

(عکس) تصاویر جدید از آخرین نبرد شهید یحیی السنوار
تصاویر جدید منتشر شده توسط اسرائیلی‌ها از آخرین نبرد شهید یحیی السنوار را ببینید.
کد خبر: ۳۷۷۵۸
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶

یحیی سنوار رهبر حماس چهارشنبه در جنوب نوار غزه شهید شد. ارتش اسرائیل این خبر را دیشب اعلام کرد. 
 
شهید یحیی سنوار همراه با دو فرد دیگر در یک ساختمان در نوار غزه، در جریان درگیری با نیرو‌های پیاده‌نظام و زرهی در محله تل سلطان در رفح، شهید شد. 

ارتش رژیم اسرائیل تأکید کرد که در ساختمانی که این سه نفر شهید شدند، هیچ نشانه‌ای از حضور گروگان‌ها در منطقه یافت نشد. یک سرباز از گردان ۴۵۰ در این درگیری به شدت زخمی شد.

(ویدئو و عکس) تصاویر جدید از آخرین نبرد شهید یحیی السنوار

نیرویی که سنوار را شهید کرد، متعلق به تیم رزمی تیپ بیسلاه بود - که از سربازانی تشکیل شده که در دوره آموزشی نظامی شرکت دارند و نه یک واحد ویژه. 

این نیرو در نوار غزه به عنوان بخشی از مأموریت معمول برای پاکسازی منطقه از جنگجویان حماس فعالیت می‌کرد و عملیات آنها براساس اطلاعاتی در مورد حضور سنوار در منطقه نبود.

صبح چهارشنبه، یکی از سربازان، یک چهره مشکوک را در حال حرکت در ساختمانی در تل سلطان مشاهده کرد. حدود پنج ساعت بعد، یک پهپاد نظامی سه چهره را مشاهده کرد که از ساختمان خارج شده و بین خانه‌ها حرکت می‌کردند. 

(ویدئو و عکس) تصاویر جدید از آخرین نبرد شهید یحیی السنوار

در این لحظه ارتش متوجه شد که آنها عضو حماس هستند و به سوی آنها آتش گشود و آنها نیز آتش را پاسخ دادند. بر اساس تحقیقات اولیه ارتش، آن‌ها در این تبادل آتش زخمی شده و پراکنده شدند - دو نفر به یک ساختمان و یحیی سنوار به ساختمانی دیگر رفتند.

سپس یک تانک و سایر نیرو‌ها به محل رسیدند. در این لحظه، سنوار به طبقه دوم ساختمانی که در آن جای گرفته بود رفت و تانک به سوی او گلوله‌ای شلیک کرد. 

به نظر می‌رسد که سنوار در اثر شلیک تانک زخمی شده و دست خود را از دست داده بود. پس از ورود سربازان به ساختمان، او دو نارنجک به سمت آنها پرتاب کرد که از پله‌ها پایین غلتیدند. 

(ویدئو و عکس) تصاویر جدید از آخرین نبرد شهید یحیی السنوار

سربازان عقب‌نشینی کردند و از پهپاد برای اسکن ساختمان استفاده کردند، و پهپاد مردی نقاب‌دار با دستی زخمی را مشاهده کرد. 

سنوار پهپاد را دید و یک تکه چوب به سمت آن پرتاب کرد. در این لحظه تانک دوباره به سوی او شلیک کرد که ظاهراً او را شهید کرد.پ

همزمان، در ساختمانی که دو عضو دیگر حماس به آن رفته بودند، تبادل آتش رخ داد و در این تبادل یک سرباز از گردان ۴۵۰ تیپ بیسلاه به شدت زخمی شد.

(ویدئو و عکس) تصاویر جدید از آخرین نبرد شهید یحیی السنوار

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: