سمر محمد ابوزمر همسر یحیی السنوار کیست؟

سمر محمد ابوزمر همسر یحیی السنوار کیست؟
بعد از شهادت یحیی السنوار، اخیرا انتشار فیلمی از همسر او در تونل‌های غزه که ادعا می‌شود قبل از انجام حمله ۷ اکتبر بوده، هویت همسرش را در کانون توجهات قرار داده است.
کد خبر: ۳۷۹۳۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

زی‌سان: بعد از شهادت یحیی السنوار، اخیرا انتشار فیلمی از همسر او در تونل‌های غزه که ادعا می‌شود قبل از انجام حمله ۷ اکتبر بوده، هویت همسرش را در کانون توجهات قرار داده است.

به گزارش «زیسان»، سمر محمد ابوزمر بعد از آزادی یحیی السنوار از زندان در سال ۲۰۱۱ یعنی در زمانی که ۳۱ سال سن داشت، با او ازدواج کرد.

عکس مراسم عقد و ازدواج یحی السنور را اینجا ببینید. 

ازدواج سمر با یحیی، در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۱ بود. آنها ۱۸ سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند و حالا او ۴۵ سال سن دارد.  

حاصل ازدواج آنها سه فرزند بوده که نام فرزند بزرگشان ابراهیم یحیی است (به همین دلیل نام ابوابراهیم کنیه سنوار بود).  

همسر سینوار دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات را از دانشگاه اسلامی غزه است.

در روایت ازدواج آنها نقل شده، یحیی السنوار بلافاصله پس از آزادی از زندان‌های رژیم صهیونیستی در ٢۶ مهرماه ١٣٩٠ به منظور زیارت کعبه عازم عربستان شد. در این هنگام چهار خواهر وی سمر ابوزمر را برای ازدواج با او انتخاب و در ٣٠ آبان ٩٠ مراسم عقد آنها برگزار شد.

سمر محمد ابوزمر از قبیله صالحه است که از قبایل اصیل و مشهور فلسطینی محسوب می‌شود. خاستگاه خانواده ابوزمر به غزه بر می‌گردد و این خانواده به دلیل مبارزه با اسرائیل شناخته شده است.  

رسانه ها ویژگی بارز همسر سنوار را صبر، امید و ایمان به همسرش بیان کرده اند که دستگیری های مکرر وی را تاب آورده و روزها و شب های طولانی را در انتظار دیدار وی سپری کرده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: