رسم غلط تیراندازی در عروسی پنج نوجوان لاری را راهی بیمارستان کرد

رسم غلط تیراندازی در عروسی پنج نوجوان لاری را راهی بیمارستان کرد
فرمانده انتظامی شهرستان لار: رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان پنج مصدوم بجا گذاشت.
کد خبر: ۳۷۹۵۷
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

فرمانده انتظامی شهرستان لار: رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان پنج مصدوم بجا گذاشت.سرهنگ سیدمحمد یوسفی یکشنبه در این باره گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه پنج نوجوان پسر ۱۳ و ۱۴ ساله بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح و به درمانگاه منتقل شده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد شخصی به هویت معلوم که در مراسم عروسی حضور داشته است حین فشنگ گذاری بر روی اسلحه ساچمه زنی به صورت ناگهانی و سهوی یک فشنگ از اسلحه وی خارج و منجر به مجروحیت این نوجوانان شد.

فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران اقدامات پلیسی خود را برای دستگیری ضارب را آغاز و در کمترین زمان ممکن متهم را دستگیر و اسلحه‌ای را که با آن تیراندازی کرده بود کشف کردند.

یوسفی با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تیراندازی سهوی به سمت مصدومان گفت: پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی تحویل شد.

این مقام انتظامی گفت: تیراندازی در مراسم‌های جشن و عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود و به همین دلبل پلیس قاطعانه با خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیر مجاز برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد‌های قانونی با متخلفان صورت گیرد.

لارستان در جنوب استان فارس واقع شده است.

منبع: ایرنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: