حمله پهپادی به محل اقامت نخست‌وزیر اسرائیل

جزئیات حمله پهپادی حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو در قیساریه

جزئیات حمله پهپادی حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو در قیساریه
رسانه‌های عبری گزارش دادند در پی انفجار پهپاد در ساختمانی در شهر قیساریه، نزدیک خانه نتانیاهو، افرادی زخمی شدند. برخی نیز وقوع زخمی‌ها را انکار کردند. طبق گزارش رسانه‌های عبری بر اثر انفجار این پهپاد به ساختمانی در قیساریه در شمال نتانیا خساراتی وارد شد.
کد خبر: ۳۷۸۰۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

رسانه‌های عبری گزارش دادند در پی انفجار پهپاد در ساختمانی در شهر قیساریه، نزدیک خانه نتانیاهو، افرادی زخمی شدند. برخی نیز وقوع زخمی‌ها را انکار کردند.

 طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی بر اثر انفجار این پهپاد به ساختمانی در قیساریه در شمال نتانیا خساراتی وارد شد.

کانال ۱۲ عبری امروز-شنبه- نیز گزارش داد: سه هواپیمای بدون سرنشین از لبنان به سمت نهاریا و عکا نفوذ کردند و تنها یکی از آنها رهگیری شد. برخی رسانه‌ها نیز گزارش دادند صدای انفجار در آسمان شهر حیفا و خلیج آن و صدای آژیر خطر در عکا و نهاریا شنیده شد

رسانه‌های عبری نوشتند: یک پهپاد در کنار هلیکوپتر اسرائیلی پرواز می‌کرد در حالیکه بالگرد اسرائیلی در حومه حیفا در حال جستجوی آن بود.

ارتش اشغالگر اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد نفوذ پهپادی به مناطق الجلیل علیا و غربی است.

به گزارش رسانه‌های عبری، آژیر خطر در طبریا، اطراف آن و جولان اشغالی جنوبی نیز به صدا درآمد.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند آژیر‌های خطر در منطقه گلیلوت در حومه تل‌آویو به دلیل نفوذ پهپاد از لبنان به صدا درآمد.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی نیز گفت: آژیر خطر در «حیفا و کرمل» در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان اعلام کرد مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت ۰۲:۴۵ بامداد روز شنبه در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردم این کشور محل استقرار سربازان دشمن اسرائیلی در «جل الدیر»، در شمال شرقی شهرک «آویویم» را با موجی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه همچنین محل تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در شهرک مالکیه را موشک باران کردند.

این در حالی است که مقاومت اسلامی در دفاع از لبنان و مردم آن در روز جمعه ۲۱ عملیات نظامی از جمله عملیات مقابله با تلاش‌های دشمن اسرائیلی برای پیشروی در مرز لبنان و فلسطین و تعدادی عملیات علیه مواضع، پایگاه‌ها و محل استقرار ارتش و شهرک‌های دشمن اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی انجام داد که از جمله آنها هدف قرار دادن پایگاه فیلون در روش پینا در شرق شهر اشغالی صفد بود که آنجا را موشک باران کرد.

رسانه قطری: پهپاد حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو اصابت کرده است

یک رسانه قطری خبر داد پهپاد مقاومت اسلامی لبنان به محل اقامت نتانیاهو در یک منطقه ساحلی در شمال غرب فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

شبکه «العربی»، صبح امروز (شنبه)، به نقل از برخی منابع گزارش داد پهپادی که حزب‌الله صبح امروز به سمت منطقه قیساریه پرتاب کرده، به محل اقامت نتانیاهو اصابت کرده است.

رسانه‌های اسرائیلی ساعتی قبل، از نفوذ سه پهپاد به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند و مدعی شدند تنها یکی از این پهپاد‌ها به هدفی در قیساریه اصابت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اصابت یک پهپاد به ساختمانی در منطقه قیساریه را تایید کرده؛ اما جزئیات بیشتری در این باره منتشر نکرده است.

رسانه‌های اسرائیلی -تا لحظه انتشار این گزارش- هیچ تصویری از محل اصابت این پهپاد منتشر نکرده‌اند.

با این حال، تصاویر منتشرشده از خیابان منتهی به محل اصابت پهپاد از ازدحام و حضور آتش‌نشانان و نیرو‌های امدادی حکایت دارد.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد هنوز معلوم نیست که آیا نتانیاهو صبح امروز در محل اقامت خود در قیساریه حضور داشته یا خیر.

به گفته این رسانه، دفتر نتانیاهو از هرگونه اظهارنظر درباره حضور یا عدم حضور نتانیاهو در قیساریه خودداری می‌کند.

منابع محلی می‌گویند پهپاد پیش از اصابت به هدف موردنظر در قیساریه به مدت یک ساعت در آسمان در حال گشت‌زنی بوده و پدافند رژیم صهیونیستی در رهگیری ناکام بوده است.

شبکه اسرائیلی: ۶ پهپاد از سمت لبنان شلیک شده است

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ۶ فروند پهپاد از لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

این شبکه مدعی شد که ارتش برخی از این پهپاد‌ها را رهگیری و ساقط کرده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که پهپادی که به قیساریه (محل اقامت نتانیاهو) اصابت کرده، ۷۰ کیلومتر از لبنان راه پیموده تا به این شهر رسیده است و مستقیما به یک ساختمان اصابت کرده است.

بسیاری از منابع عبری زبان تاکید کردند که ساختمان هدف قرار گرفته، محل اقامت نتانیاهو است.

هم اکنون تدابیر امنیتی بسیار شدیدی در قیساریه به اجرا گذاشته شده و کسی اجازه نزدیک شدن به خانه نتانیاهو را ندارد.

منابع اسرائیلی تاکید کردند که یک فروند بالگرد آپاچی قصد ساقط کردن این پهپاد در آسمان عکا را داشته، اما موفق نشده و این پهپاد به راه خود ادامه داده تا در نهایت به ساختمانی در قیساریه اصابت کرده است.

حضور آمبولانس در اطراف منطقه‌ای که اقامتگاه نتانیاهو در آن قرار دارد

حضور آمبولانس در اطراف منطقه‌ای که اقامتگاه نتانیاهو در آن قرار دارد را ببینید. العربی قطر نوشته پهپاد حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو اصابت کرد‌ه است.

شبکه الشرق عربستان هم هدف قرار گرفته شدن منزل نتانیاهو را تایید کرد

شبکه الشرق عربستان سعودی در خبری فوری از هدف قرارگرفتن منزل مسکونی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

شبکه الشرق عربستان به نقل از منابع خود افزود: یک پهپاد انفجاری منزل «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریا را هدف قرار داد.

الشرق به نقل از منابع خود افزود که این پهپاد انفجاری از سوی لبنان ارسال شده است.

روزنامه یدیعوت آحارنوت گزارش داد که دفتر نتانیاهو از افشای مکان وی در زمان انفجار این پهپاد در قیساریا خودداری کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی والا نیز گزارش داد که نیرو‌های زیادی از پلیس در حال اعزام به سمت مکان سقوط این پهپاد هستند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: