مرگ تلخ و عجیب یک محیط‌بان در پاسگاه

مرگ تلخ و عجیب یک محیط‌بان در پاسگاه
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: علت فوت حمید فلاح، محیط بان پارک ملی لار استان تهران در دست بررسی است و بعد از بررسی پزشکی قانونی به اطلاع افکارعمومی خواهد رسید.
کد خبر: ۳۷۶۷۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

جمشید محبت‌خانی ضمن تسلیت به جامعه محیط‌بانی و خانواده محترم حمید فلاح - محیط‌بان متوفی - اظهارکرد: علت درگذشت این محیط بان زحمتکش در دست بررسی است و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است و علت فوت حتما به اطلاع عموم مردم ایران خواهد رسید.

وی درباره علت این حادثه که شب گذشته اتفاق افتاده است، افزود: دیشب سه نفر از محیط‌بانان پاسگاه کمردشت پارک ملی لار استان تهران، بعد از گشت‌زنی در منطقه برای استراحت و صرف شام وارد پاسگاه می‌شوند و حین استراحت دو نفر از محیط‌بانان متوجه می‌شوند که همکار دیگرشان بیهوش شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درادامه اظهارکرد: این دو محیط‌بان بلافاصله به فرماندهی پارک ملی لار بیسیم می‌زنند و آنها را در جریان می‌گذارند. فرماندهی پارک هم پیگیری می‌کند و اورژانس به محل فرستاده می‌شود.

محبت‌خانی در پایان گفت: با تایید اورژانس مشخص می‌شود که محیط‌بان حمید فلاح فوت شده است، اما برای تشخیص دلیل فوت وی و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است و منتظر پاسخ پزشکی قانونی در این باره هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، حمید فلاح - محیط‌بان متوفی - از نیرو‌های رسمی سازمان حفاظت محیط زیست ۳۷ ساله و فرزند جانباز بود که شب گذشته حین خدمت به دیار باقی شتافت.

منبع: همشهری آنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: