آخرین جزئیات از علت و خسارات پالایشگاه پترو شوشتر

آخرین جزئیات از علت و خسارات پالایشگاه پترو شوشتر
موسوی با اشاره به اینکه علت اولیه وقوع آتش سوزی در پالایشگاه پارس پترو شوشتر سوخت‌گیری ناایمن ماشین حمل سوخت بوده است، ادامه داد: با تلاش آتش نشانان و نیرو‌های امدادی در ساعت ۲:۳۰ امروز چهارشنبه (۲۵ مهرماه) مهار و خاموش شد.
کد خبر: ۳۷۵۹۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱

فرماندار شوشتر با تشریح جزئیات حریق در پالایشگاه پارس پترو شوشتر گفت: با تلاش آتش نشانان و نیرو‌های امدادی در ساعت ۲:۳۰ امروز چهارشنبه (۲۵ مهرماه) مهار و خاموش شد.

سید محسن سید موسوی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به وقوع حریق در پالایشگاه پارس پترو شوشتر اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۲ شامگاه سه شنبه (۲۴ مهر ماه) به وقوع پیوست که با توجه به گسترش آتش به سمت مخازن سوخت و شهرک صنعتی با هماهنگی معاونت عمرانی و مدیریت بحران استانداری خوزستان، تیم‌های آتش نشانی، امدادی و اورژانس از سایر شهر‌های استان به محل حادثه اعزام شدند.

موسوی با اشاره به اینکه علت اولیه وقوع این حادثه سوخت‌گیری ناایمن ماشین حمل سوخت بوده است، ادامه داد: با تلاش آتش نشانان و نیرو‌های امدادی در ساعت ۲:۳۰ امروز چهارشنبه (۲۵ مهرماه) مهار و خاموش شد.

وی ادامه داد: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که ۲ نفر به علت سوختگی شدید به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز و چهار نفر دیگر به علت سوختگی کمتر به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر اعزام شدند.

منبع: مهر

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: