خبر هولناک برای رئالی‌ها؛ داوید آلابا برای همیشه فوتبال را کنار می‌گذارد!

خبر هولناک برای رئالی‌ها؛ داوید آلابا برای همیشه فوتبال را کنار می‌گذارد!
بر خلاف انتظارات طرفداران و اعضای باشگاه رئال مادرید احتمال پایان و خداحافظی داوید آلابا مدافع اتریشی از فوتبال بیش از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است. 
کد خبر: ۳۷۴۶۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰

زی‌سان: بر خلاف انتظارات طرفداران و اعضای باشگاه رئال مادرید احتمال پایان و خداحافظی داوید آلابا مدافع اتریشی از فوتبال یبش از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است. 

به گزارش «زی‌سان»، یک سال بعد از مصدومیت مدافع ارزشمند باشگاه رئال از ناحیه رباط صلیبی، باشگاه امیدوار بود که از ابتدای فصل جاری داوید آلابا به میادین بازگردد. 

بر خلاف انتظارات نه تنها آلابا از ابتدای فصل آماده بازگشت به میادین نبود، حالا خبر بد برای طرفداران و باشگاه این است که احتمالا او ناچار خواهد شد برای همیشه از فوتبال کناره‌گیری کند. 

 اوندا سرو،در ارتباط با مصدومیت آلابا نوشت: «با گذشت نزدیک به یک سال از پاره‌شدن رباط صلیبی آلابا، این مدافع باتجربه هنوز نتوانسته به ترکیب رئال مادرید بازگردد و به صورت جداگانه تمرین می‌کند. براساس خبرها، بخش قابل توجهی از غضروف زانوی آلابا از بین رفته‌است و او به دلیل ساییده‌شدن استخوان‌هایش روی یک‌دیگر، بعد از جلسات تمرینی به شدت احساس درد می‌کند.»

 به نظر می‌رسد شاید آلابا مجبور شود برای حفظ سلامتی قید بازگشت به میادین فوتبال را بزند. 

 

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: