هادی چوپان پشت پرده دوم شدن در مستر المپیا را فاش کرد! / ظلم باورنکردنی داوران به گرگ پارسی!

هادی چوپان پشت پرده دوم شدن در مستر المپیا را فاش کرد! / ظلم باورنکردنی داوران به گرگ پارسی!
هادی چوپان بعد از نایب قهرمانی در مسترالمپیا ۲۰۲۴ دلیل دوم شدن خود در مسابقات امسال را با انتقاد از داوران فاش کرد.
کد خبر: ۳۷۴۳۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

زی‌سان: سامسون داودا در مسابقات دسته اوپن مستر المپیا 2024 اول شد تا همانند سال گذشته مقاوم دوم به هادی چوپان برسد.

به گزارش «‌زی‌سان»، از روز گذشته حرف‌ وحدیث‌ها درباره عدم قهرمانی هادی چوپان به شکل جدی در میان رسانه‌ها و متخصصان حوزه پرورش اندام در جریان بوده است. 

حتی برخی از ایرانی‌ها تصمیم داوران مستر المپیا را به تحولات سیاسی منطقه و موضوع درگیری‌های ایران با اسرائیل ارتباط دادند. 

بر کسی پوشیده نیست که کات‌ترین بدن را در میان تمامی شرکت‌کنندگان دسته اوپن مستر المپیا امسال هادی چوپان داشت و بسیاری قهرمانی او را حتمی ارزیابی می‌کردند اما در نهایت این سامسون داودا بود که با حجم بیشتر اما کات کمتر به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. 

حالا با گذشت یک روز هادی چوپان از پشت پرده تصمیم داوران رمزگشایی کرده است. 

هادی چوپان پشت پرده دوم شدن در مستر المپیا را فاش کرد!

هادی چوپان در مصاحبه‌ای که بعد از پایان مسابقات داشت، به انتقاد از رای داوران پرداخت و گفت: من دوست داشتم کاندیشن خوبی داشته باشم و اصلا اینکه مربی‌ام برنامه می‌دهد و خودم زحمت می‌کشم، برای همین است که زیباترین بدن و تفکیک عضلانی را داشته باشم. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: من نمی‌دانستم که باید بزرگ باشم و داوران به ورزشکاری که وزن بیشتری داشته باشد، رای می‌دهند. من اگر بخواهم سایز داشته باشم، نیازی نیست که اینقدر زحمت و زجر بکشم. به هر حال داوران تصمیم می‌گیرند، اما با این وضعیت به من می‌گویند هادی چوپان برو و گُنده بیا. 

این اظهارات نشان می‌دهد که تصمیم داوران بیشتر به دلیل قد و وزن بیشتر سامسون بوده و نه این که او بدنی کات‌تر و زیباتر از هادی چوپان داشته باشد. 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: