ستاره پرسپولیس سرنوشتش را تتو کرد!

ستاره پرسپولیس سرنوشتش را تتو کرد!
میلاد سرلک یک جمله لاتین که پیشینه تاریخی دارد را روی دست خود تتو کرده است.
کد خبر: ۳۷۳۸۰
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

ورزش سه: اگرچه میلاد سرلک این روز‌ها جایگاه ثابتش را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داده، اما با پایان خدمت سربازی‌اش، فرصت دارد دوباره به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار با پیراهن تیم محبوب خود بدرخشد.

سرلک در لیگ بیستم به پرسپولیس آمد و تا زمستان گذشته در تیم یحیی گل‌محمدی با شماره ۱۰ بازیکن بسیار تاثیر گذاری بود و به علت گذراندن خدمت سربازی مجبور به ترک این تیم در زمستان گذشته شد، اما در هفته‌های ابتدایی این فصل به پرسپولیس بازگشت.

ستاره پرسپولیس سرنوشتش را تتو کرد!

در تمرین پرسپولیس تصویری از میلاد سرلک به ثبت رسیده که یکی از تتو‌های روی دست او به طور واضح، مشخص است. او جمله لاتین "vēnī vīdī vīcī" به معنای "آمدم، دیدم، فتح کردم" را روی دست خود حک کرده است.

این تتو شبه جمله‌ای معروف از زبان ژولیوس سزار، جنگجوی مشهور جمهوری روم است، که آن را پس از یکی از نبردهایش که با پیروزی زودهنگام لشگر او به پایان رسیده در نامه اعلام فتح خود نوشته است که بعد‌ها از این جمله در پیام‌های سیاسی، ورزشی و اجتماعی استفاده شده است.

این جمله البته بی‌شباهت به سرگذشت میلاد سرلک در پرسپولیس نیست. او در ورودش به این تیم به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان رسید و پس از آن در سه قهرمانی لیگ و دو جام حذفی هم سرخپوشان را همراهی کرد. او حالا با روحیه مبارزه‌طلب خود برای به دست آوردن جایگاه دوباره در پرسپولیس تلاش می‌کند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: