دستگیری زن جوانی که ۴ سال پیش والدین خود را به قتل رسانده بود

دستگیری زن جوانی که ۴ سال پیش والدین خود را به قتل رسانده بود
زنی اهل بریتانیا که والدین خود را به قتل رسانده بود و ۴ سال همراه با جسد آنها در خانه زندگی می‌کرد، از اینکه سرانجام دستگیر شد خوشحال بود.
کد خبر: ۳۷۳۷۲
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷

پلیس اسکس (Essex) بریتانیا موقع دستگیری «ویرجینیا مک‌کالو» که ۴ سال پیش پدر ۷۱ و مادر ۷۰ ساله خود را به قتل رسانده بود، از خونسردی و آرامش بیش از حد او متعجب بودند.

این زن ۳۶ ساله گفت که پدرش «جان» را با نوشیدنی مسموم و مادرش «لوئیس» را با ضربات چکش و چاقو روی سینه‌اش به قتل رسانده است. او سپس جسد والدین خود را در کیسه خواب گذاشته و در کمد مخفی کرده است.

دستگیری زن جوانی که ۴ سال پیش والدین خود را به قتل رسانده بود

بنابه گفته پلیس اسکس، او برای مخفی نگهداشتن راز این قتل‌ها به همسایه‌ها و البته پزشک‌شان که معمولا سلامتی آنها را بررسی می‌کرد، به دروغ گفته بود والدینش به تعطیلات و مسافرتی طولانی رفته‌اند.

در بررسی‌ها مشخص شد که ویرجینا از چند سال پیش از قتل والدین خود، بیکار شده و بدون اطلاع پدرومادرش، حدود ۱۵۰هزار پوند از منابع مالی آنها را خرج کرده بوده است. او تمام هزینه‌ها و بدهی‌های هنگفتی را که بالا آورده بود، با نام والدین خود انجام داده بود.

ماموران پلیس گفتند، ویرجینیا پس از اعتراف به قتل، از دستگیری خود خوشحال بود و گفت، «بالاخره توانستید آدم بد را دستگیر کنید.»

منبع: خبرآنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: