(تصاویر) چهره جدید نعیمه نظام دوست همه را شوکه کرد

(تصاویر) چهره جدید نعیمه نظام دوست همه را شوکه کرد
نعیمه نظام دوست بازیگر ۴۹ ساله سینما و تلویزیون است که با سریال «ساعت خوش» وارد دنیای بازیگری شد.
کد خبر: ۳۶۹۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

زی‌سان: نعیمه نظام دوست بازیگر ۴۹ ساله سینما و تلویزیون است که با سریال «ساعت خوش» وارد دنیای بازیگری شد.  او چندین بار تحت عمل‌های جراحی لاغری قرار گرفت تا به وزن ایده آل برسد. اما ظاهرا با تصاویری که از خودش به تازگی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است اضافه وزن او در این تصاویر کاملا مشهود است.

نعیمه نظام دوست را شاید بیشتر به عنوان یک طناز و بازیگر طنز سینما و تلوزیون بشناسید. او متولد آبان ماه سال ۱۳۵۳ است. در تهران به دنیا آمده و حدودا از سال ۷۱ وارد عرصه بازیگری شده. نقش‌های بسیاری بازی کرده و این اواخر با ایفای نقش در فیلم “هزارپا” او را در هیات یک پرستا بسیار چاق دیدیم. اما اگر گشت و گذاری در اینترنت بکنید متوجه می‌شوید که نعیمه نظام دوست با انجام یک عمل جراحی لاغری کلی وزن کم کرده و چهره و پیکر او به کلی تغییر پیدا کرده است. شاید برای شما سوال باشد نظام دوست با چه روشی توانسته تا این حد وزن کم کند؟ با خواندن این مقاله با عمل نعیمه نظام دوست بیشتر آشنا خواهید شد.
چاقی خانم نظام دوست ارثی است؟

نیعمه نظام دوست در مصاحبه‌ای گفته که از اول به این صورت چاق نبوده است. حتی سابقه خانوادگی چاقی ندارد. او حتی از روز‌هایی می‌گوید که فقط ۶۰ کیلو وزن داشته است. پس چاقی او هر چه که هست خانوادگی نبوده و نیست. گویا او مدتی دچار نوعی بیماری بوده که او را مجبور به استفاده از آمپول و دارو‌های کورتونی می‌کند. از آن پس روز به روز چاق‌تر شده تا اینکه حتی حدود ۹۰ کیلو می‌شود. یعنی ۳۰ کیلو اضافه وزن. بعدها وزن او از این هم بیشتر می‌شود تا اینکه می‌تواند با عمل جراحی معده وزن خود را کم کند.

خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است

نعیمه نظام دوست درباره زندگی شخصی‌اش گفته است: من در بیرون فردی شاد و خندان هستم، اما در درون چیز دیگری در جریان است. من خیلی ناراحتم و با دیگران همدردی می‌کنم. همچنین بسیاری از مسائل باعث ناراحتی من می‌شود، ممکن است آن را به ظاهر نشان ندهم، اما قطعاً انجام می‌دهم و آن را در داخل نگه می‌دارم.

لبخندی بر لب دارم، اما آن‌ها همین داستان را می‌گویند: لبخند تلخ من از گریه غم انگیزتر است. این ناراحتی‌ها باعث می‌شود دوباره غذا بخورم. نگرش بسیار بدی نسبت به چاقی و اضافه وزن در جامعه ما وجود دارد. انگار چاق‌ها گناه کرده اند هیچکس از چاق بودن و اضافه وزن خوشحال و راضی نیست، این را با اطمینان می‌گویم. پس چرا کسی را که از وضعیت خودش ناراحت است با حرف هایمان ناراحت کنیم؟ کاش می‌توانستیم کمی مهربان‌تر باشیم.

شاید یکی بگه من با اضافه وزنم مشکلی ندارم و از ظاهرم راضی به نظر میرسم، اما با اطمینان میتونم بهتون بگم که اینطور نیست. من سخنان کنایه آمیز و توهین آمیز زیادی شنیده ام. کلماتی مثل “چقدر چاق شدی”، “داری میترکی” و… این کلمات در همه جا از فضای مجازی گرفته تا نزدیکترین اعضای خانواده شما وجود دارد.

دوره‌ای بود که با رژیم و ورزش لاغر شدم، اما فشار روحی اطرافیان به حدی بود که دوباره به غذا روی آوردم. به این دلیل بود که در کاهش وزن موفق نبودم.

روند تغییر چهره نعیمه نظام‌دوست را در تصاویر زیر ببینید

(تصاویر) چهره جدید نعیمه نظام دوست همه را متعجب کرد

(تصاویر) چهره جدید نعیمه نظام دوست همه را متعجب کرد

(تصاویر) چهره جدید نعیمه نظام دوست همه را متعجب کرد

(تصاویر) چهره جدید نعیمه نظام دوست همه را متعجب کرد

(تصاویر) چهره جدید نعیمه نظام دوست همه را متعجب کرد

(تصاویر) چهره جدید نعیمه نظام دوست همه را متعجب کرد

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون