خشم ازبکستانی‌ها از کنایه سنگین سردار آزمون

خشم ازبکستانی‌ها از کنایه سنگین سردار آزمون
رسانه ازبکستانی نوشته است که کاربران ازبکی بابت صحبت‌های سردار آزمون خشمگین شده اند.
کد خبر: ۳۶۹۷۸
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

فردا تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در چارچوب مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند برگزار می‌شود و از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز حیاتی هستند.

ازبکستان و ایران مرحله قبل نیز همگروه بودند و بازی‌های نزدیکی با یکدیگر داشتند. بازی رفت در ازبکستان با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و بازی برگشت در تهران با نتیجه ۰-۰ خاتمه یافت. این تقابل‌ها نشان می‌دهد که هر دو تیم از قدرت بالایی برخوردارند و انتظار می‌رود که بازی فردا نیز رقابتی نفس‌گیر باشد.

در آستانه این بازی حساس، الدر شومورودوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان، در مصاحبه‌ای پیش از تمرین تیمش بیان کرده بود که بازی با ایران آسان‌تر از دیدار با قرقیزستان خواهد بود. این اظهارنظر توجه زیادی در رسانه‌ها و بین هواداران دو تیم به خود جلب کرد و باعث شد تا سردار آزمون، مهاجم برجسته تیم ملی ایران، به این صحبت‌ها واکنش نشان دهد. آزمون امروز در نشست خبری قبل از بازی، ضمن احترام به تیم ازبکستان، به صراحت اعلام کرد که ایران برای پیروزی به تاشکند آمده و قصد دارد سه امتیاز این بازی را کسب کند.

آزمون در این نشست گفت: «ما به تیم ملی ازبکستان احترام می‌گذاریم و بار‌ها مقابل این تیم بازی کرده‌ایم. در دیدار پیش‌رو، هدف ما کسب سه امتیاز است که بسیار مهم است. ازبکستان در سال ۲۰۱۲ مشکلاتی برای ما ایجاد کرد، اما از آن زمان تاکنون نتوانسته ما را شکست دهد.» این صحبت‌های آزمون نشان از اعتماد به نفس تیم ملی ایران دارد که با سابقه‌ای موفق در برابر ازبکستان وارد میدان می‌شود.

با این حال، رسانه upl ازبکستان نوشته است که برخی از هواداران ازبکستانی در شبکه‌های اجتماعی به صحبت‌های آزمون واکنش منفی نشان داده‌اند. آنها معتقدند که تیم ملی ازبکستان در سال‌های اخیر بازی‌های خوبی ارائه داده و عملکرد آنها نشان‌دهنده رشد و قدرت این تیم است. طرفداران ازبک به دو بازی اخیر بین دو تیم اشاره کردند که هر دو با تساوی به پایان رسیده و این موضوع را نشانه‌ای از قدرت و توانمندی تیم ملی کشورشان دانستند. به هر حال، این دیدار فردا ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران و در تاشکند برگزار می‌شود و همه منتظر هستند تا ببینند چه تیمی می‌تواند برنده این رقابت حساس باشد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: