پرونده عامل جنایت مسلحانه در جاده مسگر آباد در دادگاه

پرونده عامل جنایت مسلحانه در جاده مسگر آباد در دادگاه
مردی جوان که اواخر سال گذشته، یکی از دوستانش در جاده مسگر آباد با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۱۴
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

بامداد روز ۲۵ اسفندماه سال قبل رهگذری هنگام عبور از جاده مسگرآباد تهران متوجه جسد خونین مردی داخل خودروی پژو ۲۰۶ شد و با پلیس تماس گرفت. با حضور تیم جنایی مشخص شد که مرد جوان با شلیک گلوله به قتل رسیده است. در ادامه هویت مقتول شناسایی شد و با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که او با یکی از دوستانش به نام بهنام اختلاف داشته و آخرین بار هم با او دیده شده است؛ بنابراین بهنام دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل مسلحانه اعتراف کرد.

وی گفت: مقتول از دوستانم بود که به خانه ما رفت و آمد داشت، اما مدتی قبل متوجه شدم برای یکی از اعضای خانواده ام مزاحمت ایجاد کرده است. چند باری به او تذکر دادم، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه آخرین بار با او قرار ملاقات گذاشتم تا با هم درباره این موضوع صحبت کنیم. وقتی سوار ماشینش شدم با هم درگیر شدیم و او را با شلیک گلوله به قتل رساندم.

متهم پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه، روانه زندان شد. از سوی دیگر اولیای دم با حضور در دادسرای جنایی تهران، برای قاتل درخواست قصاص دادند و با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست در این پرونده صادر شد تا متهم به زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه برود.

منبع: همشهری آنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: