مردی که خواب طلا دید و یک چاله ۴۰ متری در آشپزخانه‌اش کَند!

مردی که خواب طلا دید و یک چاله ۴۰ متری در آشپزخانه‌اش کَند!
یک مرد برزیلی پس از اینکه خواب دید در اعماق خانه‌اش طلا دفن شده است، به‌طور غم‌انگیزی جان خود را با فرورفتن در یک چاه عمیق که در آشپزخانه خانه‌اش حفر کرده بود، از دست داد.
کد خبر: ۳۶۴۷
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

زی‌سان: رویای ثروتمند شدن ژوائو پیمنتا داسیلوا (João Pimenta da Silva’s) ۷۱ ساله، به کابوسی پایان یافت که جان او را گرفت.

جسد بی‌جان او در ته چاه بسیار عمیقی که او و همسایگانش زیر آشپزخانه اش در ایپاتینگا (Ipatinga)، شهری در ایالت میناس گرایس (Minas Gerais) برزیل حفر کرده بودند، پیدا شد.

به گزارش زی‌سان، این مرد خواب دیده بود که در اعماق خانه‌اش طلا وجود دارد و تنها کاری که او باید انجام می‌داد این بود که برای رسیدن به آن، زیر خانه‌اش را بِکند!

او حتی در مورد رویایش به کاستا، همسایه‌اش، گفت و با وجود اینکه در ابتدا آن‌ها به او می‌خندیدند، داسیلوا در واقع توانست مرد را متقاعد کند تا در حفاری به او کمک کند.

متأسفانه این گنج‌یابی زمانی به فاجعه ختم شد که پیرمرد ۷۱ ساله در حین خروج از چاله به عمق ۴۰ متر جان خود را از دست داد.

همسایه‌ای که به او کمک می‌کرده درباره مرگ او گفته پیرمرد در تلاش بود تا از شر آب و گل‌ولای ته چاه خلاص شود که سقوط کرد و جان باخت.

این دو نفر، یک پمپ را از دهانه این چاله پایین آورده و موفق شده بودند چندین سطل آب از آن خارج کنند، اما داسیلوا می‌خواست به داخل سوراخ برود تا خودش چیزی را بررسی کند. همانطور که کاستا داشت او را به داخل چاه می‌برد، از او خواست که او را به عقب بکشد، اما وقتی بار دیگر شروع به بالاآوردن او کرد، داسیلوا از دستگاه تاب مانند لیز خورد و بازویش در طناب تاب گیر کرد.

کاستا به پلیس گفت: «من سعی کردم او را نگه دارم، هیچ راهی برای درخواست کمک وجود نداشت. اگر به این کار ادامه می‌دادم، خودم هم به پایین کشیده می‌شدم. من فقط صدای این را شنیدم که او به پایین برخورد کرد.»

مردی که خواب طلا دید و یک چاله ۴۰ متری در آشپزخانه‌اش کَند!

 

مردی که خواب طلا دید و یک چاله ۴۰ متری در آشپزخانه‌اش کَند!

به گزارش زی‌سان، آتش‌نشانانی که به محل اعزام شدند، ژوائو پیمنتا داسیلوا را در ته چاه عمیق مرده یافتند، در حالی‌که بخش‌های زیادی از استخوان‌های بدنش شکسته بود.

در عین حال، محققان از این که چگونه این پیرمرد موفق به حفر چاهی بسیار عمیق با ساختاری پایدار زیر خانه‌اش شده، شوکه شدند. همسایه‌ها ادعا کردند که این پیرمرد تجربه حفر چاه را داشته، اما با توجه به عمق بسیار زیاد این چاه، معادل یک ساختمان ۱۳ طبقه!، بدون شک نیازمند تجهیزات پیشرفته‌ای بوده، حال‌آنکه تنها چیزی که در خانه او یافتند ابزار‌های اولیه حفاری بود.

هنوز سوالات بی‌پاسخ زیادی درباره مرگ ژائو پیمنتا داسیلوا و سوراخی که باعث آن شده است وجود دارد، اما از آن‌جایی‌که خانواده مرد حتی از گنج‌یابی او اطلاعی نداشتند، احتمالاً بی‌پاسخ خواهند ماند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون