تغییر چهره کیلین مورفی در فیلم جدید پیکی بیلایندرز

تغییر چهره کیلین مورفی در فیلم جدید پیکی بیلایندرز
کمپانی نتفلیکس با اعلام آغاز ساخت نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز»، نخستین تصویر را از کیلین مورفی در نقش توماس شلبی منتشر کرد.
کد خبر: ۳۵۹۷۴
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

نتفلیکس با اعلام رسمی ساخت فیلم سینمایی «پیکی بالیندرز»، تصویری از کیلین مورفی بازیگر نقش اصلی توماس شلبی و استیون نایت خالق سریال محبوب «پیکی بلایندرز» منتشر کرد.

فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» توسط تام هارپر کارگردانی خواهد شد که قبلا چندین قسمت از این سریال را نیز کارگردانی کرده بود. سریال «پیکی بلایندرز» نخستین بار در سال ۲۰۱۳ در شبکه دو بی‌بی‌سی اکران شد و نتفلیکس در نهایت حق پخش این سریال را در ایالات متحده به دست آورد. فصل ششم و آخرین آن در سال ۲۰۲۲ پخش شد و در ژوئن اعلام شد که یک فیلم سینمایی بر اساس این سریال محبوب در دست ساخت است.

تغییر چهره کیلین مورفی در فیلم جدید پیکی بیلایندرز

کیلین مورفی در بیانیه‌ای گفت: «به نظر می‌رسد کار تامی شلبی با من تمام نشده است... همکاری مجدد با استیون نایت و تام هارپر در نسخه سینمایی پیکی بلایندرز بسیار خوشحال کننده است».

استیون نایت فیلمنامه نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» را نوشته و در کنار مورفی، کرین مانداباچ و گای هیلی نیز به عنوان تهیه کننده همکاری می‌کند.

اگرچه هنوز سایر بازیگران فیلم به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، اما ماه گذشته مشخص شد که بری کیوگان نیز نقشی در این فیلم سینمایی خواهد داشت. کیلین مورفی سال گذشته با فیلم «اوپنهایمر» ساخته کریستوفر نولان برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

تغییر چهره کیلین مورفی در فیلم جدید پیکی بیلایندرز

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: