پیام نسنجیده بنیامین نتانیاهو به ایران!

پیام نسنجیده بنیامین نتانیاهو به ایران!
وی با بیان اینکه ما اکنون در یک نقطه تحول تاریخی هستیم، مدعی شد که در ایران جایی وجود ندارد که به آن دسترسی نداشته باشیم.
کد خبر: ۳۵۶۳۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی واهی مدعی شد که ترور سید حسن نصرالله پیش شرط اصلی دستیابی اسرائیل به اهداف خود در جنگ بود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «سما»، نتانیاهو ادعا کرد: ترور (سید) حسن نصرالله گامی ضروری برای تغییر موازنه قوی در خاورمیانه بود.

وی مدعی شد: ماموریت ما به پایان نرسیده است و روز‌های آینده با چالش‌های بیشتری روبرو خواهیم بود.

نتانیاهو گفت: هنگامی که یحیی السنوار ببیند که نصرالله نمی‌تواند به او کمکی کند، بازگرداندن اسیران از غزه آسان‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه ما اکنون در یک نقطه تحول تاریخی هستیم، مدعی شد که در ایران جایی وجود ندارد که به آن دسترسی نداشته باشیم.

حزب‌الله لبنان امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

این بیانیه افزود: سید در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبرد‌های افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

حزب‌الله در ادامه این شهادت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دام ظله و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: