اظهارات پزشکیان درباره انتصاب زره تن

اظهارات پزشکیان درباره انتصاب زره تن
رئیس جمهور اظهار کرد: مزمانی انتخاب آقای زره‌تن به اولین استاندار اهل تسنن کشور با هفته وحدت، فرصت بسیار ارزشمندی برای تقویت وحدت، انسجام و وفاق در کشور است.
کد خبر: ۳۴۶۰۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

مسعود پزشکیان رئیس جمهور با اشاره به رای اعتماد اعضای هیئت دولت به دکتر یدالله رحمانی، به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و دکتر آرش زره‌تن لهونی، به عنوان استاندار جدید کردستان، ضمن آرزوی موفقیت برای آنان اظهار کرد: همزمانی انتخاب آقای زره‌تن به اولین استاندار اهل تسنن کشور با هفته وحدت، فرصت بسیار ارزشمندی برای تقویت وحدت، انسجام و وفاق در کشور است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ظرفیت‌های ناب منطقه اورامانات و نیز کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در زمینه گردشگری افزود: ظرفیت‌های بعضا بکر و دست نخورده این بخش از کشور، به خصوص در استان کردستان که با اقلیم کردستان عراق نیز هم‌مرز است، با توجه به اعلام آمادگی و اشتیاق آنها برای گسترش همکاری‌ها با ایران، فرصت بزرگ و بی‌نظیری را پیش‌روی این مناطق قرار داده تا بتوانیم ضمن تقویت وفاق و انسجام، با ایجاد رونق و اشتغال در این استان‌ها معضل بیکاری و کولبری را نیز رفع کنیم.

پزشکیان ادامه داد: ما ادعا نمی‌کنیم که عملکرد ما بی‌عیب است، اما همه تلاش خود را برای عمل به شعار‌ها و وعده‌ها به کار گرفته‌ایم و در این راستا انتخاب آقای زره‌تن، حضور زنان در مناصب مدیریتی و انتخاب مسئول اهل سنت برای معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، گواه صدق ادعای دولت برای به کارگرفتن توانمندترین افراد فارغ از وابستگی‌های جناحی و مذهب، جنسیت، قومیت و نژاد است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به فرارسیدن روز شعر و ادب فارسی، یاد استاد شهریار شاعر بزرگ کشور را گرامی داشت و بخش‌هایی از شعر «همای رحمت» را در جلسه قرائت کرد.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون