فوری: میزبان دربی رفت مشخص شد

فوری: میزبان دربی رفت مشخص شد
سازمان لیگ محل میزبانی استقلال از پرسپولیس در هفته ششم را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۴۵۹۸
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

سازمان لیگ محل میزبانی استقلال از پرسپولیس در هفته ششم را اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه، باشگاه استقلال پیشنهاد برگزاری دربی رفت لیگ برتر را در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک داد که این درخواست مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفت و قرار است دربی رفت در این استادیوم انجام شود.

شاگردان جواد نکونام که دو روز قبل در ورزشگاه شهدای شهرقدس نخستین میزبانی در لیگ نخبگان آسیا را انجام دادند و مقابل الغرافه قطر قرار گرفتند، در فصل جاری لیگ برتر فقط در یک مسابقه از سه بازی انجام شده میزبان بودند که استادیوم سردار آزادگان قزوین را انتخاب کردند، ولی حالا قرار است در اراک به مصاف پرسپولیس بروند.

باشگاه استقلال پس از دو میزبانی در فصل جدید در قزوین و شهرقدس، محل برگزاری مسابقه خود در لیگ برتر را تغییر داد و قرار است در بازی حساس هفته ششم لیگ برتر مقابل پرسپولیس، در استادیوم امام خمینی (ره) اراک مقابل سرخپوشان قرار بگیرد.

پرسپولیس در سالیان اخیر همواره مشکل جدی در مهمانی یا میزبانی از حریفان خود در اراک داشته و فقط دو پیروزی برابر سپاهان و آلومینیوم داشته و ۴ بار در همین استادیوم برابر اراکی‌ها شکست خورده و از سوی دیگر در نخستین مسابقه لیگ برتری همین فصل هم که میزبان ذوب‌آهن بود، به تساوی رسیده است.

شرایطی که پرسپولیس در اراک داشته، در انتخاب باشگاه استقلال بی‌تاثیر نبوده و جواد نکونام و تیمش باید در استادیومی که سال گذشته در آن به برتری یک بر صفر رسیدند، مقابل پرسپولیس قرار بگیرند.

سازمان لیگ هم برگزاری مسابقه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه اراک را تایید کرده و آبی‌ها پنج روز قبل از جدال آسیایی در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل السد قطر، در اراک میزبان خواهند بود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون