رکوردشکنی جوکر زنان؛ پرمخاطب‌ترین برنامه نمایش خانگی

رکوردشکنی جوکر زنان؛ پرمخاطب‌ترین برنامه نمایش خانگی
گروه مخاطب‌پژوهی رسانه‌های ایران در متا، به عنوان مجموعه تخصصی تحقیق در رسانه‌ها، برای اولین بار در ایران، به مخاطب‌سنجی ماهیانه تولیدات پخش خانگی پرداخته است.
کد خبر: ۳۴۵۳۸
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹

گروه مخاطب‌پژوهی رسانه‌های ایران در متا، به عنوان مجموعه تخصصی تحقیق در رسانه‌ها، برای اولین بار در ایران، به مخاطب‌سنجی ماهیانه تولیدات پخش خانگی پرداخته است.

براساس نتایج اولین موج این نظرسنجی با نمونه‌ی ۱۲۰۰ نفری، فصل سوم زخم کاری که به تازگی قسمت آخر آن از فیلیمو پخش شد، با ۱۵.۹ درصد، پرمخاطب‌ترین سریال پخش خانگی بود. در انتهای شب از تولیدات اختصاصی فیلم‌نت با ۱۳.۳ درصد از مخاطبان در رتبه دوم قرار گرفت. داریوش که پخش آن از انتهای تیرماه آغاز شد نیز توانسته تا کنون به ۱۱ درصد از ایرانیان دست پیدا کند. در این میان تنها ۳.۸ درصد از ایرانیان، مخاطب سریال غربت بودند که پس از انتشار تنها ۳ قسمت، به دلیل حواشی ایجاد شده متوقف شد.

در بین برنامه‌های مسابقه‌ای و گفت‌وگویی نیز، جوکر گوی سبقت را از زخم کاری نیز ربوده است، پس از آن شب آهنگی و برنامه گل یا پوچ که در تاریخ اجرای پیمایش به تازگی پخش شده بود، رتبه‌های بعدی را کسب کردند.

رکوردشکنی جوکر زنان پرمخاطب‌ترین برنامه نمایش خانگی

منبع: فرهیختگان

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: