دورهمی جدایی طلبان پرسپولیس در الجنوب!

دورهمی جدایی طلبان پرسپولیس در الجنوب!
تقابل تراکتور و الوکره دیدار بین بازیکنانی است که این فصل اردوی سرخپوشان را ترک کردند.
کد خبر: ۳۴۴۹۷
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

تقابل تراکتور و الوکره دیدار بین بازیکنانی است که این فصل اردوی سرخپوشان را ترک کردند.

به گزارش ورزش سه، قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم خیلی زود تحت‌تاثیر شایعات پیرامون جدایی‌ها قرار گرفت. اولین فردی که ساز رفتن کوک کرد، سرمربی تیم اوسمار ویه‌را بود و در ادامه چند ستاره هم به او پیوستند تا گروه بزرگ جدایی‌طلب‌ها در رختکن پرسپولیس تشکیل شود.

علیرضا بیرانوند که چند ماه پیش از پایان لیگ برتر بند جدایی را در قرارداد خود گنجانده بود، همراه با دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی پاسخ آری را به پیشنهاد وسوسه‌برانگیز تراکتور دادند، اما انتقال آنها تا چند هفته پیش از شروع لیگ برتر علنی نشد. در این بین فسخ قرارداد یکطرفه بیرانوند شوک بزرگ نقل و انتقالاتی به سرخپوشان بود که بلافاصله با شکایت رضا درویش همراه شد و البته همچنان نیز فرجام نداشته است.

دانیال و ترابی دو بازیکنی بودند که به پیشنهاد تمدید قرارداد پرسپولیس پشت کردند و در نهایت با همراهی بیرانوند راهی تبریز شدند تا پای برگه قراردادی با سربرگ این تیم را امضا کنند و به تیم محمدرضا زنوزی ملحق شوند. آنها بزرگترین انتقال تابستانی این تیم را هم رقم زدند و البته پرسپولیس را هم با یک خلأ جدی روبرو کردند..

اما جدایی مهیب‌تری هم برای پرسپولیس در پیش بود. این بار خبر از رسانه‌های قطری و روزنامه الوطن به بیرون درز کرد که در ابتدا تصور می‌شد چیزی در حد شایعات روزمره نقل و انتقالاتی است، اما سپس مشخص شد که سه باشگاه قطری برای امضای قرارداد با عبدالکریم نامه زده‌اند.

باشگاه پرسپولیس که یک فصل دیگر با عبدالکریم قرارداد داشت، تمام تلاش خود را در چانه‌زنی انجام داد و با توجه به علاقه شدید قطری‌ها به بازگرداندن حسن، قیمت را تا جای ممکن بالا برد و در نهایت عدد ۱.۳ میلیون دلار را برای فروش او دریافت کرد.

به عبارتی عبدالکریم حسن سودمندترین اتفاق نقل و انتقالاتی پرسپولیس را رقم زد و باعث شد تا باشگاه پرسپولیس رقم هشتاد میلیارد تومانی را از این انتقال کسب کند.

عبدالکریم حسن در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور داشت و سپس با رساندن سود هنگفت اردوی این تیم را ترک کرد.

حالا دیدار تراکتور و الوکره باعث شده تا این چهار نفر به همراه عرفان نجاری، گلر چهارم پرسپولیس که به تراکتور پیوسته، با یکدیگر دیدار کنند و برخورد جالبی با هم داشته باشند. بازیکنانی که چهار نفر از آنها فصل گذشته در ترکیب اصلی سرخپوشان حضور داشتند و با جدایی خود جایشان را به الکسیس گندوز، میلاد محمدی، ایوب العملود و فرشاد احمدزاده دادند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون